D
Deleted member 1154
Guest
Hade en dröm i natt, den gick ut på ett litet expriment, nämnligen att jag presenterar en använd men fungerande Casio F91W. Den vill jag således byta mot nån annan klocka, och sen efter en typ 50-100 byten är den "förvandlad" till en bättre och bättre klocka och målet är att Lucia 2014 (om 1år) är det en Rolex eller nåt i den stilen... Eller så blir det ingenting av det hela, det återstår att se.
Mina regler / info:
1. Inga pengar ska blandas in, porto får dock de inblandade som byter betala själva.
2. Inga adresser eller liknande skrivs i detta inlägg utan tas i PM privat.
3. Ingen får fuska eller bara ge en rolex, utan alla inblandade ska va nöjda och glada
4. Bytt är bytt och ingen ångerrätt, skulle en klocka ha defekter eller liknande måste det framgå.
5. Satsa på bra bilder, roligare så
6. Utbilda oss amatörer lite om de klockor som läggs ut och ge feedback om ett bytesförslag är bra eller mindre bra
7. Bara klockor som bytesobjekt
8. Jag sätter detta i verket givetvis bara om nån administratör godkänner detta upplägg, så innan vi börjar avvaktar jag deras godkännande.
Då kör vi, här är klockan, 20131212 23:06
Mina regler / info:
1. Inga pengar ska blandas in, porto får dock de inblandade som byter betala själva.
2. Inga adresser eller liknande skrivs i detta inlägg utan tas i PM privat.
3. Ingen får fuska eller bara ge en rolex, utan alla inblandade ska va nöjda och glada
4. Bytt är bytt och ingen ångerrätt, skulle en klocka ha defekter eller liknande måste det framgå.
5. Satsa på bra bilder, roligare så
6. Utbilda oss amatörer lite om de klockor som läggs ut och ge feedback om ett bytesförslag är bra eller mindre bra
7. Bara klockor som bytesobjekt
8. Jag sätter detta i verket givetvis bara om nån administratör godkänner detta upplägg, så innan vi börjar avvaktar jag deras godkännande.
Då kör vi, här är klockan, 20131212 23:06