• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FranzJaeger

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en klocka till herrn. Jättetrevligt och mycket smidig att ha att göra med, gör gärna fler affärer i framtiden! 110% GG i min bok 👍🏽
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Bytte en klocka med FJ F2F i stan. Väldigt trevligt att snacka lite och klämma/känna ordentligt så båda var nöjda. Tydlig och trevlig i kommunikationen, gör gärna affärer igen.
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär med pengar emellan med herrn. Allting gick mycket smidigt och snabbt. Fick också ett trevligt samtal samt blev bjuden på fika. 110% GG som jag gärna gör fler affärer med.
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Köpte en Sjöö Sandström, extremt snabba bud där klockan landade dagen efter. Klockan var precis enligt beskrivningen. En ”hedersknyffel” i dess sanna betydelse. 💯 goodguy
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka av Franz-Jaeger . detaljerad annons och klockan visade sig vara i bättre skick än utlovat när jag fick den + fick med extra band . mycket väl packat och snabb leverans .
Tack för affären
Rekommenderas .
 

arno_schmidt

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka på distans från FranzJaeger. Mycket trevlig kontakt, klockan är som utlovad, snabb försändelse. Kan bara rekommendera FranzJaeger som säljare!
 

al3x

Omega
Köpt en klocka av @FranzJaeger, möttes upp i person. Allt var som det beskrevs i annonsen och vi hann med en trevlig pratstund.

Lika tryggt och stabilt som skåpet med samma namn! 😉
 

Carez

Cartier
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär, trevlig kommunikation och allt kom fram som utlovat.
Gör gärna affärer med dig igen 👍🏽
 

Dedj

Omega
2-Faktor
Gjort en bytesaffär på distans med @FranzJaeger samt pengar åt mitt håll. Uppstod dock ett problem med klockan jag bytte in men detta sköttes exemplariskt av herrn 👌 100% GG!! Rekommenderas!!
 
Topp