• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FreakyLeo

FOQ

Audemars
Sålde en Vostok Classica till @FreakyLeo. Blev glad över att den hamnade hos honom eftersom jag vet att han uppskattar klockan. Som köpare är han riktigt snabb och allmänt trevlig.

Vi brukar hänga mycket i samma tråd och vad jag vet av Leo där är att han är riktigt trevlig herre att prata med! 100 procent GG!
 

M3lk3r

Omega
Köpt klocka på distans åt min brorsa. Skickades snabbt som attan och paketerades väl. Både jag och brorsan är mycket nöjda! Top notch :)
 

dainosoft

Breitling
Köpte en Hamilton av @FreakyLeo, inga problem!
Affären gjordes upp vid midnatt och vid 10-tiden dagen efter skickade han klockan!
Perfekt packat och helt enligt beskrivning.
Snabb och bra kommunikation!
Helt klart en GG!
 

Herr Nilsson

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av Leo, trevligt bemötande och en smidig affär. Klockan kom efter två arbetsdagar och hade paketerats väl! Seriös försäljare som jag gärna gör fler affärer med i framtiden. 10/10 :)
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Leo är 100% GG, köpt en vintageklocka. Supersmidig affär, skönt f2f med lite klocksnack, och utförlig beskrivning av klockan före köp. Hoppas vi gör affärer igen.
 
Topp