Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varit vaken sen före klockan sex... Rhodos låter skönt. Hade du inte rosa band till den där också? Eller var det på Rolexen? Tycker den är bra så som du visar den (tryckte på gilla), men nog finns det snyggare klockor...
Höstfrukterna börjar mogna här:
![]()
mvh A
Fredag och sol, innebär jag nyttjar hemmakontoret.
Byter jag till framkameran på mobilen ser det ut såhär i samma ögonblick
![]()
Fredag och sol, innebär jag nyttjar hemmakontoret.
![]()
Byter jag till framkameran på mobilen ser det ut såhär i samma ögonblick
![]()
Inte ensam tydligentrunk allowed vlan none, någon som jobbar med Cisco?![]()
Inte ensam tydligen![]()
Får bli sju tidzoner idag.. Skämt åsido så har jag svårt att bestämma mig. Det vankas förlossning idag, så jag vet ju inte hur länge jag kommer att vara borta.. Casion kan ju faktiskt komma till användning på riktigt idag.. Men å andra sidan är ju orisen ganska tålig den också. Dessutom har orisen redan provlegat i babynestet![]()
Nästan allt av Cisco.Bla, även Juniper, HP etc...
Roddar du mer än switchar?![]()
Trevlig fredag på er!
Smekmånaden är inte över med denna:
![]()
Får bli sju tidzoner idag.. Skämt åsido så har jag svårt att bestämma mig. Det vankas förlossning idag, så jag vet ju inte hur länge jag kommer att vara borta.. Casion kan ju faktiskt komma till användning på riktigt idag.. Men å andra sidan är ju orisen ganska tålig den också. Dessutom har orisen redan provlegat i babynestet
Ett stort lycka till!
Fick hem denna SOH 42 igår efter en dryg veckas väntan från utlandet
Har tidigare haft SOH 46 som jag tyckt var för stor, denna känns mycket mer balanserad.
Riktigt nöjd så den fick självklart hänga med till jobbet.
![]()
Nice! Maila mig om du ska flippa!![]()