Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt tuff! Älskar dina bilder på udda och fina vintageur i denna ström av gubbsafirsubar.500m, "full lume dial":
Bästa modden! Saknar den![]()
GRYM panna!!!! (vill ha)Helvete!!! Här är man som ni ser vaken precis efter midnatt för att vara först :-( Det gick ju åt helvete då jag befinner mig i en annan tidszon. Hemskt ledsen..Hoppas jag hinner hem till festen imorrn. Tveksam dock..
Pannan och jag skickar en hälsning från Trondheim...
Vafan, jag har ingen klocka på mig. Ber att få återkomma...
DJ och General white tailored!![]()
Snussugen?Den där väcker ha-begär, du!
Snussugen?![]()
Tvärtom här, har Datejust på Croco men ingen snusOm det helst gick så lätt att ordna!!
Benägen att hålla med! Gillar att det är en 009:a i botten och inte en 007:a, den gråblå tavlan blir perfekt mot allt stål. En genial mod i all sin anspråkslöshet.
Tvärtom här, har Datejust på Croco men ingen snus
https://klocksnack.se/threads/tgif-och-jag-hann-före-ricvin.12032/page-5#post-215295