• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsfrågan v. 43

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Självklart ska Du inte be om ursäkt; jag borde naturligtvis varit lite tydligare i min definition av det laddade begreppet "estetiskt tilltalande". Naturligtvis handlar inte tråden om rätt eller fel. Det jag avsåg var att i denna tråd skilja ut det var och en som postar anser vara vackert respektive fult, dvs; subjektiv värdering av estetik är kriteriet för tråden. Sen antar jag, kanske felaktigt, att vi också, var och en, kan sortera efter andra subjektiva kriterier eller skalor, som tex "coolt/töntigt" eller "hårt/mjukt", men då ändå gör dett tillsammans även om vi tycker olika.

Se där! nu blev det litet rörigt...

Back to basic; så mitt svar på den inledande frågan blir det samma som det klassiska på "Vad är klockan?" : - Det är så olika!

:)
 

Mr.Chang

Audemars
Den bästa som jag har är min PloProf mesh.Varför? jo,reser man mycket till tropiska länder så svullnar man upp,då kommer din uppskattning att du har just sådan länk.För det första så är den luftig,för det andra så kan du snabb justera.Dings och desk diving repor syns inte.
x4yCyfF.jpg
 
Topp