• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsklockan 30 november

Optimisten

Cartier
nicklas356 skrev:
Sprillans 116200 med rhodium tavla

PB300118.jpg


Nicklas.S

Nice, very nice!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Fredagsklockan 30 november

Det är måååånga fina klockor här idag!! :)

Oris får följa med familjen till Göteborg...
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1354276723858.jpg
    uploadfromtaptalk1354276723858.jpg
    40.4 KB · Visningar: 510

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fredagsnöff!



:)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1354287054.221981.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1354287054.221981.jpg
    51.8 KB · Visningar: 326

Ricrob

Patek
Brottas med grabben, så för att indvika skador så är det tomt på armen..
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    479.5 KB · Visningar: 300

EmilL

Omega
Undersköterskan skrev:
Galet fina klockor ni har, grabbar. Själv kör jag någon av dom här, inte bestämt mig för vilken än.

Hayekarm.jpg


Ända sedan din Review av AT8500 har jag i omgångar varit väldigt sugen på en sån, och just nu är jag inne i en "tuff" period vad gäller att stå emot. Detta gjorde det verkligen inte lättare! Är du fortfarande lika nöjd med den som du var i början?

Själv bär jag idag tudorn på länk!
 

Bilagor

  • IMAG0230-1.jpg
    IMAG0230-1.jpg
    252.7 KB · Visningar: 256

Ricrob

Patek
Undersköterskan skrev:
Galet fina klockor ni har, grabbar. Själv kör jag någon av dom här, inte bestämt mig för vilken än.

Hayekarm.jpg

DU kan ha galet fina klockor! De två i mitten är i en klass för sig tycker jag dock!

Själv fick jag order att tvätta lite.. Hatar att tvätta! :evil:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    510.4 KB · Visningar: 271

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Har svårt att släppa denna...
Tror bestämt att de andra klockorna inte får någon handledstid alls :)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    399.6 KB · Visningar: 244
Rber: Tror det är ett dussin, men bättre NATO-remmar finns inte och jag hittar dom bara hos Gnomon och någon enstaka annan handlare, så jag har hamstrat några om vi säger så. :) Utsökt komfort, enda nackdelen är att den lite mjukare väven (de kallas "soft weave" hos Gnomon) gör att hålen vidgas lite och det går inte att bränna något extra hål mellan två befintliga, det fixar inte väven.

EmilL: Absolut, kan inte tänka mig en bättre klocka. Tidlös, klassisk design och av högsta kvalitet, med marknadens bästa urverk. Jag är otroligt nöjd med min, den är spot-on när det gäller gångprecisionen och har fungerat helt klanderfritt och rätt och slätt precis ett år nu.

Ricrob: Ploppen är ju fenomenal, hoppas den får stanna hos dig ett tag nu. Med den på handleden har du ju verkligen träffat helt rätt. Fantastisk klocka ! Och Omega-klockorna kommer ju verkligen till sin rätt när det ska tvättas, min brukar få haka på också. :)

DSC00558.jpg
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Klockbyte på kvällen.



En gigant som föddes 76 precis som jag ; )
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1354302021.836601.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1354302021.836601.jpg
    103.6 KB · Visningar: 245
Topp