Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt ballt matchat nato, måste påpekas!jnordb skrev:Har svårt att släppa denna...
Tror bestämt att de andra klockorna inte får någon handledstid alls![]()
Inlägget i vridringen är inte bara guldfärgat.. det är en liten bricka i solitt 18 karats guld.. :ugeek:jabla skrev:Snygg 24-timmars klocka är vridringen brons eller guldfärgad?durutti skrev:
Oui, the mighty b-building...NiklasArvid skrev:Ariste skrev:Usel bild, fin utsikt, stundande helg!
Bonnierhuset?
Nice, skön stajl!jakob.dala skrev:Klockbyte på kvällen.
En gigant som föddes 76 precis som jag ; )
David skrev:Precis landat i Köpenhamn.
Inte riktigt SBB, men bra nära:
![]()
Har flygplatsen också betalat 21 miljoner dollar för att få använda den?
Rossi skrev:En stilla undran på fredagskvällen, hur kan det ta 10 dagar för Fedex att trasportera en klocka från Marbella till Sverige? Skitlång tid i mitt tycke.
EmilL skrev:...
Ända sedan din Review av AT8500 har jag i omgångar varit väldigt sugen på en sån, och just nu är jag inne i en "tuff" period vad gäller att stå emot. ...
Ricrob skrev:Riktigt ballt matchat nato, måste påpekas!jnordb skrev:Har svårt att släppa denna...
Tror bestämt att de andra klockorna inte får någon handledstid alls![]()
Optimisten skrev:David skrev:Precis landat i Köpenhamn.
Inte riktigt SBB, men bra nära:
![]()
Har flygplatsen också betalat 21 miljoner dollar för att få använda den?
Grüezi mitenand!
Stannade den vid 12 med sekundvisaren som originalet?
https://www.youtube.com/watch?v=fGRJWl48b7w