• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FREDAGSTRÅD™️ 21/2 ”Nää, ngn vana blir det INTE!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men ibland får man bita i det sura äpplet!! Eller åka till gymmet mitt i natten!!!
IMG_4583.jpeg

Blir lite Aerospace till att börja med idag.
Inte min bästa bild men det blir inte bättre så här tidigt…
Det är inte Aerospcen som inte ska bli ngn vana. Nä det är tidiga morgnar på gymmet. Det är ingen höjdare för mig längre. Även om det är lugnt och skönt så är det svårt att tagga till ordentligt så här tidigt.
Men ibland får man som sagt hacka i sig även om det bär emot.
Vad gör man inte för att få en fredagseftermiddag med frugan..
Eller tidig kväll i alla fall. Svårt att se att jag kommer loss så tidigt.
Men vem vet…

Hoppas ni får en härlig helg mina vänner!
Ta hand om er därute!!

IMG_3593.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare.Redan fredagsmorgon och det är årets 52:a dag i kalendern.1976 21 februari invigdes världens första paralympiska vinterspel i Örnsköldsvik av kungen. Sen dess så följer spelen dom ordinarie olympiska vinterspelen. Ha’re bäst å trevlig helg samt glöm som vanligt inte bort de nära och kära//🧐

Senast ändrad:
TGIF!

FREDAG, Ja VISST! Vintern håller i sig, och som en gammal surgubbe man är så börjar jag bli trött på den här skikten!

I helgen som var, så var man ju på auktion, blev inte så mycket matnyttigt dessvärre! En låda med tvingar, några fickknivar och en låda med lite verktyg och spik, samt en riktigt schysst stegpall!

Ja just JA, ropade även hem darorhögtalare, Logitech Z2300 2,1, men tyvärr så var vänstra utgången på högtalaren glapp eller så för den är helt död. Har provat båda högtalarna på höger utgång, och då funkar det. Så jag ska väl försöka orka att skruva upp baksidan nu i helgen och se ifall det går att åtgärda, annars får man väl skicka skräpet, hade turen att bara få den för 50 spänn.

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5805.jpeg
IMG_5798.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp