Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny ? Har inte sett den förutVi får väl försöka överleva denna kulna vår och hoppas det ordnar sig till valborg. Ha en skön fredag nu och en trevlig helg.
![]()
Fick förfrågan tidigare i veckan om jag inte kunde starta tråden i @RicVin s ställe, och det är såklart att man inte tackar NEJ till det! På så sätt så slipper man ju väntandet och kan starta jobbdagen när man vill.
Förstår att alla väntar på att Fader RicVin ska starta tråden som sig bör, men han är fortfarande kvar i The Big Apple. Förhoppningsvis ligger han och sover just nu, men är på G hem till gamla Svedala under dagen.
Här kommer dock en liten hälsning från @RicVin !
”Howdy mina vänner! Har precis handlat var sin basebollkeps till barnbarnen! Snart dags att packa väskan… Från och med nu ska jag enbart bo på hotell där man får öppen spis på rummet!!
![]()
Kallt som fan idag, men vi har sluppit snön än så länge i alla fall....
Våren var ju på väg förra helgen, tur att latmasken i än gjorde så man inte bytte till sommardäcken! Får väl se ifall man byter däcken nu till helgen istället, blir väl att kolla upp 10 dygnsprognosen innan så man slipper sladda runt om nu snön bestämmer sig för att hälsa på igen...
" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "
![]()