• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstrådens vara eller inte vara! Omröstning...

Hur ska Fredagstråden startas?

  • Det är självklart RicVin som startar Fredagstråden. Han startar den vid den tidpunkt han vill!

    Röster: 163 66.3%
  • Hell NO! Gubbjäveln kan dra åt helvete! Vem som helst kan starta tråden,när som helst!

    Röster: 23 9.3%
  • Givetvis följer vi forumets riktlinjer och startar inga trådar som konkurrerar med "Dagensklocka" !!

    Röster: 14 5.7%
  • Vem som helst kan starta tråden men utefter de tidigare "riktlinjerna"!

    Röster: 46 18.7%

  • Totala väljare
    246
  • Enkät stängd .

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
INGEN kommer undan. Jag har full insyn och jag KOMMER att hämnas...;-)
image.jpg
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Va fan det är bara en fredags tråd som skapar lite extra ljus i en annars så grå vardag för oss dödliga.Varför skapar du alla dessa sjuka regler och trams känns på plan med lågstadiets roliga timmen på fredagar man fick fan inte göra ett skit till slut för alla dessa jävla regler ...eller har jag missat något?
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Va fan det är bara en fredags tråd som skapar lite extra ljus i en annars så grå vardag för oss dödliga.Varför skapar du alla dessa sjuka regler och trams känns på plan med lågstadiets roliga timmen på fredagar man fick fan inte göra ett skit till slut för alla dessa jävla regler ...eller har jag missat något?
Vet faktiskt inte vem jag riktar detta till så här i eftertänksamhet. Ville bara ventilera mig...
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Det var ett jävla rövslickeri. I-landsproblem, deluxe. Varför ska ett helt forum sitta och vänta på att en enskild individ ska starta fredagstråden? Ha kvar tidigare riktlinjerna, fungerade hur bra som helst. Och nej jag är inte bitter pga mitt nick, är en av de som vaknar tidigast på detta forum. ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Va fan det är bara en fredags tråd som skapar lite extra ljus i en annars så grå vardag för oss dödliga.Varför skapar du alla dessa sjuka regler och trams känns på plan med lågstadiets roliga timmen på fredagar man fick fan inte göra ett skit till slut för alla dessa jävla regler ...eller har jag missat något?
Det du har missat är att tråden förklarades icke önskvärd i tidernas begynnelse. Jag fortsatte då att starta tråden och tillslut. Ungefär som droppen urholkar stenen sångövning gudarna(Numera våra kejsare) med sig och lät tråden få leva. Eftersom den lever på nåder så har det varit viktigt för mig att intet stör den balans som råder i vårt lilla kosmos. Det kan väcka ont blod igen med fredagstrådsdöd som följd.
Typ så..
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var ett jävla rövslickeri. I-landsproblem, deluxe. Varför ska ett helt forum sitta och vänta på att en enskild individ ska starta fredagstråden? Ha kvar tidigare riktlinjerna, fungerade hur bra som helst. Och nej jag är inte bitter pga mitt nick, är en av de som vaknar tidigast på detta forum. ;)
Jag kan lova dig att jag släcker den jävel som försöker slicka mig i röven! Inte riktigt det detta handlar om min vän. De riktlinjer som jag tidigare infört var ju lite luddiga och bevisligen så följdes de ju inte riktigt. Inte ens av mig. Jag försöker bara få lite ordning på torpet..
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Det du har missat är att tråden förklarades icke önskvärd i tidernas begynnelse. Jag fortsatte då att starta tråden och tillslut. Ungefär som droppen urholkar stenen sångövning gudarna(Numera våra kejsare) med sig och lät tråden få leva. Eftersom den lever på nåder så har det varit viktigt för mig att intet stör den balans som råder i vårt lilla kosmos. Det kan väcka ont blod igen med fredagstrådsdöd som följd.
Typ så..
Ahh icke önskvärd då förstår jag...då har du min röst att fortsätta ditt korståg;)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Jag kan lova dig att jag släcker den jävel som försöker slicka mig i röven! Inte riktigt det detta handlar om min vän. De riktlinjer som jag tidigare infört var ju lite luddiga och bevisligen så följdes de ju inte riktigt. Inte ens av mig. Jag försöker bara få lite ordning på torpet..

HAHA! :hilarious: Dagens uttryck, du gjorde min dag. Fungerade helt oke, vissa fuskade väl med att inte ha sovit före trådstart osv. Nåväl, ska bli intressant att se hur det blir. Bara fredagstrådarna startas någorlunda tidigt så är det lugnt. :D
 

Wangensten

Panerai
Hej . Jag postade en tråd fredag ​​den 28 november. Jag var inte medveten om att det fanns riktlinjer och regler för fredag stråden och att detta kan endast initieras av RicVin . Jag är ledsen för det RicVin .
Du får ursäkta mig
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
HAHA! :hilarious: Dagens uttryck, du gjorde min dag. Fungerade helt oke, vissa fuskade väl med att inte ha sovit före trådstart osv. Nåväl, ska bli intressant att se hur det blir. Bara fredagstrådarna startas någorlunda tidigt så är det lugnt. :D
Om du nu är så morgonpigg så måste du ju byta nick..;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej . Jag postade en tråd fredag ​​den 28 november. Jag var inte medveten om att det fanns riktlinjer och regler för fredag stråden och att detta kan endast initieras av RicVin . Jag är ledsen för det RicVin .
Du får ursäkta mig
Nåja.. Du ska kanske inte ta det där med de gamla reglerna så hårt! De var ju mer som riktlinjer... Jag försökte faktiskt i början att få andra att starta tråden men det gick sisådär. Det blev bättre till slut. Har ju funkat bra länge men jag tyckte att det ballade ut lite för en tid sedan. Det var därför jag började starta dem precis efter midnatt. Vilket såklart var ett klart brott mot mina egna riktlinjer..:)
 
Topp