• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsunboxing! Orient 1/2

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Flippdjävulen tog mig för ett tag sedan så jag fick rensa lite bland alla "affordables", resulterade i att jag beställde två nya Orienter varav en kom idag :)
Den andra kommer i nästa vecka och får väl en egen "unboxing", hoppas att det uppskattas!

Denna modell var en av de första jag fastnade för när jag blev bekant med Orient, därför var det extra kul att komma över en nu! Som vanligt hade jag panik och skulle öppna direkt, därav bildkvalitén. Lite dammig var den också men i övrigt i stort sett LNIB.

Vet att det är tidigt... Men det är fredag och jag har saknat "Belhaven" sedan jag och medinfoto var i det Skotska landet senast.


Välpackad låda #2


Någon form av "Fullset" får man väl kalla det :)


FFM00002B0!


WS!


Och ett par bonusbilder



Saknat någon med "power reserve" och den ersätter min orange Mako XL perfekt.
Mer info om klockan finns här:
http://orientwatchusa.com/collections/mens-watches/sport/fm00002b

Trevlig helg, och skål!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fräscht med det orange färgade inslaget på glasringen, är det inte lite Tag Heuer över klockan. Stort GRATTIS i vilket fall som helst.
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Grattis! en sommarklocka man blir lite glad av, på med ett orange gummi till badsäsongen.


Nackdelen är att det blir specialare om man skall byta till gummi/nato/läder då infattningen är på typ 16mm medans bandet är 22.
Tur att länken är fin dock, och det går ju alltid att modda om man vill ha något annat :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Bumpar denna med Orient 2 av 2 istället för att skapa en ny..
Tajmingen var NÄSTAN perfekt, hade varit fint om denna ramlade in i fredags också. Denna gången blev det ett nyköp iaf.

Thee box


Inre och yttre + give aways


En blå Mako XL!


Wristshot!


Blev en perfekt lösning tycker jag, hade ju en Orange XL som jag gillade väldigt mycket. Sedan kom jag över den med power reserve och var tvungen att nappa, kändes dock dumt med två liknande klockor i samma färg och kom på att jag saknade något blått :)

... och sommaren är räddad :)

 
Topp