• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Freeedag!!!

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Välja dricka på jobbet med standarddinka.

null_zpsb24aa917.jpg
 
  • Like
Reactions: ZQT

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Smuffrigare än så blir det inte \o/.....

Vad är det för länk du fått tag i?

Du har även ett förpliktigande som du inte uppfyllt än - bild på denna och nyförvärvet så vi kan jämföra tavlorna!

/Henrik

nä, det är nån gammal Omegalänk bara, sjuttital, kom med nån Speedy jag köpte nån gång... och nya 19mm OEM endlinks men proportionerna med relativt bred mittlänkbit liknar ju de länkar som satt original, så det funkar tycker jag, och jag har jävligt svårt att motivera kostnaden för en periodkorrekt för mig själv...



"nyförvärvet"... (nu känner jag mig som flippar-Kejsar-Denke)... undras vilken Henrik menar...??? JLC:n?
 

hejo

Panerai
nä, det är nån gammal Omegalänk bara, sjuttital, kom med nån Speedy jag köpte nån gång... och nya 19mm OEM endlinks men proportionerna med relativt bred mittlänkbit liknar ju de länkar som satt original, så det funkar tycker jag, och jag har jävligt svårt att motivera kostnaden för en periodkorrekt för mig själv...


"nyförvärvet"... (nu känner jag mig som flippar-Kejsar-Denke)... undras vilken Henrik menar...??? JLC:n?

Aha, trodde faktiskt det var en korrekt länk. En 7912 eller 1501 kostar ju ALLDELES otroliga pengar så jag förstår....

Ja JLC:n menar jag.......

/Henrik
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Rolexen blir min resekamrat idag när vi idag flyger mot Kreta.

Det viktigaste är med...

Polarn drar också till Kreta ikväll!!! ...så om du ser en familj med två lintottar och packning som om de var på flykt från regeringstrupperna säg hej vetja!... ...el vänta nu... så ser ALLA Kretaresenärer ut...:D
 

Rivalen

Rolex
Min nyvunna kärlek - 114060 - lånad bild. Den går så sakterliga in på sin sista månad på min arm, då den längtar över till dottern arm istället. Där blir den säkert väl så lycklig. Denna fredag sitter den dock fast förankrad på vänster handled. :)

Rolex+114060+37+LR.jpg
 
Topp