Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min nyvunna kärlek - 114060 - lånad bild. Den går så sakterliga in på sin sista månad på min arm, då den längtar över till dottern arm istället. Där blir den säkert väl så lycklig. Denna fredag sitter den dock fast förankrad på vänster handled.![]()
Wow så fiiiin!!Nya smulan. Breitling Navitimer 806 från 1967!
Wow så fiiiin!!Den Singular sålde?
Jag har länge funderat på hur jag skulle vilja/kunna ge det där lilla extra och nu öppmades en möjlighet. Men du hinner klämma på den innan.Ska du ge bort klockan? Varför då?
Var det den du vann på TTT?Min nyvunna kärlek - 114060 - lånad bild. Den går så sakterliga in på sin sista månad på min arm, då den längtar över till dottern arm istället. Där blir den säkert väl så lycklig. Denna fredag sitter den dock fast förankrad på vänster handled.![]()
Nya smulan. Breitling Navitimer 806 från 1967!
![]()
Med all respekt vill jag säga att det där är bland det värsta jag sett.
Plottrigt, blingigt och bara för mycket. Jag brukar ju älska vintage men....
14060M g-serie från 2012Jättesnygg !, 14060 ?![]()
14060M g-serie från 2012
Jösses!Fördelen med att ha en fru som arbetar i delikatessbutik
![]()
Blev en flaska Grattamacco rosso superiore från 2002 till det, kan inte direkt klagaJösses!
Bättre än så här blir ju inte livet!
(Ok kanske med några små smuttar av lite viiiiiin)![]()