• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fuck Cancer

Cryssarn

Rolex
Farmor och farfar....lungcancer
Pappa....bukspottkörtel
Svärmor....bukspottkörtel
Svärbror....strupcancer
Bästa och äldsta kompis pappa ( sen vi var 1 år gamla ).....prostata

Finns inte ord för hur mycket jag hatar cancer.
 

Jodisalt

Rolex
E077143D-D091-486E-9B48-3890218336C6.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ja fy f*n rent ut sagt . Nu hoppas jag på att jag får år och inte månader tills det är slut för min del . Men vem vet .

Det är alldeles förjävligt att läsa det du skriver och det är svårt att formulera vad man ska skriva. Man får perspektiv, så mycket kan jag säga i alla fall.
Jag hoppas att du mår så pass bra att du kan fylla dagarna med kvalitet tills dess att något geni kommer på botemedlet för just din typ av cancer. Jag har noterat i dina inlägg att du håller fanan högt med humor och värme, och det här är ett utmärkt ställe att hänga på för att skingra tankarna. Jag är ofta vaken sent och ett PM bort om det är något.

Tack @Mauritz för påminnelsen och nu är det beställt armband.
 

Mauritz

Rolex
Det är alldeles förjävligt att läsa det du skriver och det är svårt att formulera vad man ska skriva. Man får perspektiv, så mycket kan jag säga i alla fall.
Jag hoppas att du mår så pass bra att du kan fylla dagarna med kvalitet tills dess att något geni kommer på botemedlet för just din typ av cancer. Jag har noterat i dina inlägg att du håller fanan högt med humor och värme, och det här är ett utmärkt ställe att hänga på för att skingra tankarna. Jag är ofta vaken sent och ett PM bort om det är något.

Tack @Mauritz för påminnelsen och nu är det beställt armband.
Tack själv.
Det är skönt att höra att det finns människor som bryr sig om sina medmänniskor, inte ofta man ser/hör att en människa sträcka ut en hand till någon som kan behöva prata etc.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Fattar inte varför men för mig går det inte att hitta sidan? Någon som har lust att direktlänka till vart jag beställer? Om jag trycker på ”köp våra armband privat” blir det enligt nedan:
3942049A-6C3A-4F4E-B78D-9C63F036F723.png
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
När min mor för några år sedan diagnosticerades med cancer i bukspottkörteln talade jag mycket med min fru vilken förlorat far, mor och lillebror i diverse typer av cancer. Det hjälpte oss båda två men för att få mer perspektiv och mer grepp om tillvaron vände jag mig till http://www.cancerkompisar.se/ där jag fick mycket samtalshjälp och slapp prata sönder hustrun och klösa ännu större hål på hennes själsliga sårskorpor. Nu snart tre år efter mammas bortgång och en mycket ansträngande praktisk hantering av dödsboet därefter agerar jag själv samtalsstöd ibland genom cancerkompisar. Alltså, kolla på sidan och/eller PM:a mig om jag kan vara till någon som helst hjälp. Min inbox är öppen för alla!
 

Eidolon

Omega
Nu har tydligen mina beställda armband landat i brevlådan hemma. Sambon som var först hemma ringde alldeles nyss med gråten i halsen och undrade om jag hade cancer utan att ha berättat det för henne. Hon såg bara att det stod "Ung Cancer" på paketet. :facepalm:
 
Topp