Tror det är samma mått som på suben?Jag tycker det ser ut som dom överdimensionerade bezeln pga dom fick för små urtavlor men var under deadline att göra klart klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är samma mått som på suben?Jag tycker det ser ut som dom överdimensionerade bezeln pga dom fick för små urtavlor men var under deadline att göra klart klockan
Du har säkerligen mer koll än mig, i sådana fall är det siffrorna som skapar känslan som jag får.Tror det är samma mått som på suben?
Jag vet! Men det som stör mig mest är hur fan kan man trycka på "gillaknappen" till en sådan styggelse på en social plattform. Obegripligt!Vad i hel...
Den här är inte trevlig alls!
Stulen bild från watchuseek.
Får mig att tänka på amatörboxningJag har inget emot Victorinox generellt.. Men hur tänkte man här? Jag tror/hoppas att man kan ta bort Hannibalmasken och få en vanlig INOX, men ändå?
Ser ut att vara tänkt som skydd(?) till en kronograf?Jag har inget emot Victorinox generellt.. Men hur tänkte man här? Jag tror/hoppas att man kan ta bort Hannibalmasken och få en vanlig INOX, men ändå?
Det är väl bara vanliga "knappar" (av typen man hittar på jackor och handskar)?Ser ut att vara tänkt som skydd(?) till en kronograf?
+1. Sen denna tråkiga skrotbiten:Nu blir jag väl lynchad av resten av forumet, men jag tycker Panerais samtliga klockor hör hemma i denna tråd.
Men, tråkig är inte samma sak som ful.. Eller? Själv gillar jag den där, om det inte stod Rolex på den skulle jag lägga den högst på köplistan.+1. Sen denna tråkiga skrotbiten:
Nej det är det ej, men jag tycker faktiskt denna är ful. Kanske för att den är så pass tråkig....?Men, tråkig är inte samma sak som ful.. Eller? Själv gillar jag den där, om det inte stod Rolex på den skulle jag lägga den högst på köplistan.
Nu blir jag väl lynchad av resten av forumet, men jag tycker Panerais samtliga klockor hör hemma i denna tråd.
Det finns i mitt tycke inget fulare än den.Finns mycket som är fulare men denna platsar iaf i denna kategori:
Dom är faktiskt fula. Fula och tråkiga.Du tycker på allvar att Panerai är de fulaste klockorna du vet? De här t.ex:
Jag inte själv ett superfan av Panerai, men jag tycker inte de är fula och jag har verkligen svårt att förstå hur de platsar i denna tråd.. Men smaken är verkligen olika och det är ok det med.Dom är faktiskt fula. Fula och tråkiga.
Dom är faktiskt fula. Fula och tråkiga.
Kanske fel tråd för dig att vistas i om du ska ta det personligt.Men du tycker en två-tons Submariner är "så jävla clean"...
Smaken är som...
Kanske fel tråd för dig att vistas i om du ska ta det personligt.