• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Kanske inte fulaste klockan jag vet, men Rolex nya hbtq klocka passar utmärkt här tycker jag. Lite roligt är det ju att Rolex vågar släppa sådant här men faan vad den ser ut.
rolex_02.jpg
What The fuck. HUR kan den ens tillåtas få vara med i den här tråden. Den är fullpottfuckingcool

För mig måste det bli valfri chronomat med gulddetajer och romerska siffror. Sen marknadsförs den som det ultimata precisionsinstrumentet för piloter vilket inte gör det hela bättre.

För mig måste det bli valfri chronomat med gulddetajer och romerska siffror. Sen marknadsförs den som det ultimata precisionsinstrumentet för piloter vilket inte gör det hela bättre.

Tyvärr används för många olika fonter och former vilket gör att klockan ser väldigt rörig ut. 8st typsnitt vilket inte hjälper till. Men det kanske är en del av charmen med Breitling : )
Breitling Chronomat 44_numerals.jpg

Lånad bild.

Fan jag önskar verkligen att jag visste vad det var för olika gräsliga klockor som den manliga delen av befolkningen hade på sig i Belgrad förra sommaren. extremt "maskulina", over-sized, Bratte klockor eller vad ni nu kallar dom för. Tänk typ Breitlings fattigmanna version på steroider och tjack...såg verkligen så jävla try-hard ut så att det skrek om det. Tycker definitivt att både Breitling och Rolex gör en hel del vidriga klockor, särskilt Breitling. Richard Mille behöver knappt nämnas, dom talar för sig själva. Kul och se alla monster ni har postat. Det är svårt att förstå hur man tänker när man sitter vid ritbordet/datorn och skissar upp en del av dessa skapelser för att sedan gå vidare och faktiskt tillverka den och sedan marknadsföra till stackars folk. Jacob som rappare älskar att referera till är ju ingen hit heller, det skriker new money om dom som självaste fan!

Valfri chronomat? Senare modeller kan kanske ha passerat gränsen lite men inte fasen hör denna (eller någon Chronomat för den delen) hemma i den här tråden. Iofs skulle inte romerska siffror vara mitt förstahandsval om jag letade efter en sådan.
ttevo11_zps5c3a6cc3.jpg

Valfri chronomat? Senare modeller kan kanske ha passerat gränsen lite men inte fasen hör denna (eller någon Chronomat för den delen) hemma i den här tråden. Iofs skulle inte romerska siffror vara mitt förstahandsval om jag letade efter en sådan.
ttevo11_zps5c3a6cc3.jpg
Den passar bra här enligt mig. Det där är sååå stökigt och polerat..

Jag har tagit upp detta märke förut i denna tråd. Men nu har det otroliga hänt!
En kompis syster gick bananas när hon fick se dessa kräkframkallande missfoster till klockor...
Hon började genast att fundera på hur hon skulle kunna finansiera ett köp!
Vad gäller det för klockor nu då?
Jo denna var det som fick henne heltokig!
IMG_2354.JPG
IMG_2353.JPG
IMG_2352.JPG

?
Jag fattar nada!
:dead::woot::depressed::confused::banghead:
Är det nån annan som kan se grejen med nåt sånt här?

Jag har tagit upp detta märke förut i denna tråd. Men nu har det otroliga hänt!
En kompis syster gick bananas när hon fick se dessa kräkframkallande missfoster till klockor...
Hon började genast att fundera på hur hon skulle kunna finansiera ett köp!
Vad gäller det för klockor nu då?
Jo denna var det som fick henne heltokig!
IMG_2354.JPG
IMG_2353.JPG
IMG_2352.JPG

?
Jag fattar nada!
:dead::woot::depressed::confused::banghead:
Är det nån annan som kan se grejen med nåt sånt här?
Nja, ful vete fan men inget jag skulle köpa. Känns som tonåringar skulle vara målgruppen, påminner om goth eller något åt det hållet. Man kanske ska se det mer som en inkörsport till tyngre missbruk.;) När man googlar vidare verkar det vara ett automatiskt verk.

Tillbaka
Topp