Willur
Silver
En minut över 6 skulle jag säga.Är det någon som kan se vad klockan är ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En minut över 6 skulle jag säga.Är det någon som kan se vad klockan är ?
Hmmm, den här LE ”The One For All Foundation” Milgauss om 50 pjäser väcker inget direkt habegär hos mig
Säljs på Chrono24 för nästan 164K
Den är helt otroligt anskrämlig, en bottenklass i sig själv.
Urwerk UR-1001 med skina ynka 106mm..
Edit: såg nu att det var fler som hade postat den..
Kan ni sluta hacka på fickuret?Den är helt otroligt anskrämlig, en bottenklass i sig själv.
Fickur? Krävs en känguruficka i sånt fall.Kan ni sluta hacka på fickuret?
Nej, men man ser i alla fall att det är oktober, och/eller augusti/september.Är det någon som kan se vad klockan är ?
Skulle tippa på 09:01 9:e September. Men hiskeligt ful och svår att tyda hur som helst.Är det någon som kan se vad klockan är ?
Tycker den är hemsk och länken ska vi inte ens prata omFinns bra fulare klockor än den
Äh. Okonventionell men häftig och lite stilig på sitt sätt.Den här är i en klass för sig IMO.
Tveksam jag. Hade den hetat Invicta hade nog ingen gillat den. Finns en och annan skapelse som kommer undan med respekt för att de kostar svinmycket, trots att de ser ut som skit.Äh. Okonventionell men häftig och lite stilig på sitt sätt.
Har du sett den i vekligheten?Tveksam jag. Hade den hetat Invicta hade nog ingen gillat den. Finns en och annan skapelse som kommer undan med respekt för att de kostar svinmycket, trots att de ser ut som skit.
Men den har inte ETA urverk juh...Nog för att tråden går ut på att posta klockor man till det yttre tycker är fula (fulaste man vet), vilket givetvis är extremt subjektivt. Men man blir ändå ledsen i klocksjälen när fantastiska skapelser som UR-1001 dissas regelbundet. Sådana galna, coola klockor borde aldrig nämnas i några negativa samanhang. Klockan i fråga:
Om Invicta klarar av att göra en klocka av denna kaliber så ska jag gladeligen omvärdera mitt omdöme.Tveksam jag. Hade den hetat Invicta hade nog ingen gillat den. Finns en och annan skapelse som kommer undan med respekt för att de kostar svinmycket, trots att de ser ut som skit.
Haha skojar du? Den är ju fullkomligt vidrig?!Den här kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag tycker den är cool eller bara weird..
Haha skojar du? Den är ju fullkomligt vidrig?!
Du verkar ha svårt att bestämma dig? Ta en paus och andas.
Hehe hittade bara väldigt många när jag väl kom igångDu verkar ha svårt att bestämma dig? Ta en paus och andas.
Läs trådens titel igen.Hehe hittade bara väldigt många när jag väl kom igång
Jag förstår att det är en fantastisk skapelse vad gäller teknik, kvalitet osv. Det är ju inte det som diskuteras här. Jag tycker inte den är snygg.Om Invicta klarar av att göra en klocka av denna kaliber så ska jag gladeligen omvärdera mitt omdöme.
Nej. Är den bara ful på bild och snygg i verkligheten? Det kanske gäller allt som postas i den här tråden.Har du sett den i vekligheten?