• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Denna skapelsen har kanske varit med tidigare men isf förtjänar den ytterligare ett hedersomnämnande.
53 mm guldfärgat bajs.
auktionsvara_887778_stor.jpg

Kill it with fire! Tror detta kan vara vinnaren.

Den här kan ha varit uppe förut. Men, personligen har jag väldigt svårt att fatta den här grejen med en avskruvbar (?) grej som hänger i en liten kedja. Vad är det? Nåt som fanns på äldre dykare eller är det bara helt taget från ingenstans.

I övrigt är den ju rätt snygg... nätta 54 mm. Vet inte om det är ex. eller ink. luftfiltret.

invicta-17348.jpg

Den här kan ha varit uppe förut. Men, personligen har jag väldigt svårt att fatta den här grejen med en avskruvbar (?) grej som hänger i en liten kedja. Vad är det? Nåt som fanns på äldre dykare eller är det bara helt taget från ingenstans.

I övrigt är den ju rätt snygg... nätta 54 mm. Vet inte om det är ex. eller ink. luftfiltret.

invicta-17348.jpg
har heller inte fattat grejjen med Invicta bojsänkes-klockorna. Vad är det man vill uppnå, störst och tyngst är bäst eller? ;-)

invicta-17348.jpg

Fy fan gick in på invictas hemsida fy fan vilken skit som är jättedyra. Fanns 2halvnormala klockor i hela samlingen.
Var hittar folk dom jättegulligt under riktpris? För det finns väl inte någon som köpt en rolex sub hommage för 800dollar.

Fanns en man kunde tänka sig köpa mest för det var mussepig på tavlan till ett av barnen

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp