Denna skapelsen har kanske varit med tidigare men isf förtjänar den ytterligare ett hedersomnämnande.
53 mm guldfärgat bajs.
Kill it with fire! Tror detta kan vara vinnaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna skapelsen har kanske varit med tidigare men isf förtjänar den ytterligare ett hedersomnämnande.
53 mm guldfärgat bajs.
har heller inte fattat grejjen med Invicta bojsänkes-klockorna. Vad är det man vill uppnå, störst och tyngst är bäst eller? ;-)Den här kan ha varit uppe förut. Men, personligen har jag väldigt svårt att fatta den här grejen med en avskruvbar (?) grej som hänger i en liten kedja. Vad är det? Nåt som fanns på äldre dykare eller är det bara helt taget från ingenstans.
I övrigt är den ju rätt snygg... nätta 54 mm. Vet inte om det är ex. eller ink. luftfiltret.
Jag är ingen dykare själv men använder man inte vikter när man dyker? Kan ju vara en tanke hos Invicta att kunna agera både vikt och "klocka".har heller inte fattat grejjen med Invicta bojsänkes-klockorna. Vad är det man vill uppnå, störst och tyngst är bäst eller? ;-)
Goals ju..!!förstår verkligen inte hur man kan tycka om detta.
Den här kan ha varit uppe förut. Men, personligen har jag väldigt svårt att fatta den här grejen med en avskruvbar (?) grej som hänger i en liten kedja. Vad är det? Nåt som fanns på äldre dykare eller är det bara helt taget från ingenstans.
I övrigt är den ju rätt snygg... nätta 54 mm. Vet inte om det är ex. eller ink. luftfiltret.
21 totalt meningslösa inlägg under dagen...
Tack så mycket för era vänliga kommentarer... Nej alla är inte totalt meningslösa men tack för att det finns själar som er som är ofelbaraDet är väl dags att sälja en klocka....
Behöver inte vara så. Kan också vara kläder och skor i LS som lockar.Det är väl dags att sälja en klocka....
Tack till dig medBehöver inte vara så. Kan också vara kläder och skor i LS som lockar.
Vill du att jag ska börja bedöma alla din inlägg du med? =)21 totalt meningslösa inlägg under dagen...
Den här kan ha varit uppe förut. Men, personligen har jag väldigt svårt att fatta den här grejen med en avskruvbar (?) grej som hänger i en liten kedja. Vad är det? Nåt som fanns på äldre dykare eller är det bara helt taget från ingenstans.
En grymt cool klocka
Cool är den... men den är inte mindre ful för detEn grymt cool klocka
Nä det är sant. Ingen klocka jag skulle bära 24/7Cool är den... men den är inte mindre ful för det
Har väldigt svårt för den modellen
Mmm, man vill ju ha originalet.Cool är den... men den är inte mindre ful för det
Har väldigt svårt för den modellen
Nä.. man kan inte vara cool 24/7Nä det är sant. Ingen klocka jag skulle bära 24/7
Den var inte estetisk tilltalande
Finns bra fulare klockor än denBlev precis påmind i en annan tråd om fulaste klockan genom tiderna i mitt tycke, omega smp usch vilken gräslig pjäs!
Tänker inte ens googla fram en bild på hemskheten
Lysande exempel på hur man tar en fin grej och förvandlar den till ren och skär skit.Hmmm, den här LE ”The One For All Foundation” Milgauss om 50 pjäser väcker inget direkt habegär hos mig
Säljs på Chrono24 för nästan 164K
Är det någon som kan se vad klockan är ?
Urwerk UR-1001 med skina ynka 106mm..
Edit: såg nu att det var fler som hade postat den..