• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fullset 1680 red på blocket

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Ja.. Vad ska jag säga. Jag stämde en träff med han idag kl 15.00. Stämplade ut mig lite tidigare och skulle in till city. Sen fick jag ett SMS att han sålde den till annan som bjöd 160.000.:-

Jaha..... Besviken!!!!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Ja.. Vad ska jag säga. Jag stämde en träff med han idag kl 15.00. Stämplade ut mig lite tidigare och skulle in till city. Sen fick jag ett SMS att han sålde den till annan som bjöd 160.000.:-

Jaha..... Besviken!!!!

Märkligt att inte ens fråga om du ville matcha/toppa budet. Trist iaf! :(
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Fick höra av en forummedlem, som också var och kollade på klockan. Den stämde inte med blocket bilderna. Inte en MK4 utan en MK5 med tveksamma tillbehör.
Nu är jag inte sugen nåt mer.. Jakten fortsätter
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Fick höra av en forummedlem, som också var och kollade på klockan. Den stämde inte med blocket bilderna. Inte en MK4 utan en MK5 med tveksamma tillbehör.
Nu är jag inte sugen nåt mer.. Jakten fortsätter
Trist!
Vad var det som gjorde tillbehören tveksamma, var de inte matchande klockan?
 

poormans

Rolex
hygglig prisutveckling på dem,

sålde denna 2006 tror jag för 50k

gubben hade nött ut 3-4 folded oysters under åren, den var inköpt på bibloteksgatan 1971 innan han åkte till afrika, tyvärr hade han slitit hårt på boetten och visarna var bytta till service visare med en lite grönaktig lume

men coolt med alla papper inklusive prislappen







cheers
christian
 

thomastheswede

Audemars
Här är annonsen:
Skärmavbild 2015-01-04 kl. 22.48.03.png
Skärmavbild 2015-01-05 kl. 14.39.33.png
Skärmavbild 2015-01-05 kl. 14.39.33.png
Skärmavbild 2015-01-05 kl. 14.39.29.png
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2015-01-05 kl. 14.39.18.png
    Skärmavbild 2015-01-05 kl. 14.39.18.png
    149.1 KB · Visningar: 99

thomastheswede

Audemars
...en rolig detalj med blocket-annonsen är den bild som visar boxar och tillbehör.

Tyckte mig nämligen känna igen den och inser nu att det är JAG som förra året lagt upp den här på KS i en tråd som hette "Vilken är din graal" och sedan har nog annonsören sett den där och lånat den.

Här är den bild som jag la upp:

1973-Rolex-Submariner-Red-1680-Complete-017-e1355388755197.jpg
 

poormans

Rolex
...en rolig detalj med blocket-annonsen är den bild som visar boxar och tillbehör.

Tyckte mig nämligen känna igen den och inser nu att det är JAG som förra året lagt upp den här på KS i en tråd som hette "Vilken är din graal" och sedan har nog annonsören sett den där och lånat den.

Här är den bild som jag la upp:

1973-Rolex-Submariner-Red-1680-Complete-017-e1355388755197.jpg


är det din bild i annonsen? eller har han roddat sina tillbehör på samma sätt?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Men alltså, var det ett bedrägeriförsök? Känns ju inte seriöst. Hoppades kanske att någon/några skulle föra över pengar.
 

poormans

Rolex
Topp