Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Something fishy alternativt ett lustigt sammanträffande.Läs hela denna tråd så får du koll på vad "som hänt" hittills.
Haft kontakt med säljaren igen?Samma skit som jag och Thomastheswede kollade på IRL.
Så, någon bjöd 160' men backade sedan ur vid en IRL-syn?Samma skit som jag och Thomastheswede kollade på IRL.
Haft kontakt med säljaren igen?
Så, någon bjöd 160' men backade sedan ur vid en IRL-syn?
Haft kontakt med säljaren igen?
Men du såg klockan IRL på pantbank? Försöker du igen eller?Han påstod att någon bjöd 160, och nån annan 162, och påstod till och med att han HAR sålt klockan. Sanningen är nog ingen har lagt nåt bud, och den fortfarande är kvar på pantbanken.
Men du såg klockan IRL på pantbank? Försöker du igen eller?
Säljaren verkar ju otroligt knepig, var han det i IRL med? Vad var tokigt med hans ex?Ja. Jag var där och kollade på klockan. Inte värt 135.000 i mina ögon.
Nu en NY annons, med en lite mer unik referens, "1689"...
Priset åker upp och ner och det verkar inte vara klockan på bilden som är till salu?! Nästan lika snurrigt som tråden om fake Submarinern på diskussion.
Näe, RIKTIGT så snurrigt är det väl inte? Än så länge i alla fall...
Det där ÄR den klocka som är till salu, originalannonsen för några veckor sedan hade ju lånade bilder... Den är så klart inte från 1978, det är en felskrivning.
Bra sänkning. Vet inte om jag kan hålla med om att den bara stiger i värde när den gått från 160-162' till 110' på bara några dagar.
Är den samma klocka som vi såg i Januari?Nu dök den upp igen! Felaktigt ankare, ska väl vara snöre?
Ja, känner igen häftet med inköpsdatum.
Man kan väl gissa att det är samma säljare, textbeskrivningen är i alla fall väldigt lik. Här är det ankaret som borde höra till.