• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FWBC - Fake Watch Bashing Contest - Avgjord!

meo_swe

Audemars
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

T-dojja och tändare? Kan man göra roliga mönster, som sedan i grand finalen går in i en burk med t-dojja där klockjäveln ligger, som avslutas med en fet jävla brandexplosion! :D
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

Härligt med alla förslag, det kretsar kring vapen och raketinblandning har seglat upp i popularitet. Pyromani är en uppstickare...

@Spencer : Tradera är ett ör snäll öde för dessa damer, där skulle de bara smälta in bland övrigt skrot. Bättre kan du?
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

David skrev:
Lätt, och lite till:
http://www.bowtech.co.uk/product.php?&S ... &prodid=41

Dessvärre är det rätt osäkert när jag kommer ha tillgång till den sortens djup nästa gång. Jag hojtar till när det blir aktuellt.

Däremot kan jag personligen leverera en klocka till ca 30 meter i nationalparken Ras Mohammad i slutet på nästa vecka, men fotobevis dröjer en vecka till. :)
Jag har en klocka som vill ner så djupt, hojta när det är dags.
Kan du garantera att du klarar av att fästa en av dessa fake-rollar på något spännande och högst levande djur nere på ca 30 meters djup så har du förtapriset som i en liten ask. Jag vill se minen på den dykare som efter en tid hittar en fake-rolle på revet eller runt en ål, rocka eller vad det nu finns där...:)
 

David

Bödeln
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

Ariste skrev:
Kan du garantera att du klarar av att fästa en av dessa fake-rollar på något spännande och högst levande djur nere på ca 30 meters djup så har du förtapriset som i en liten ask.

Sorry, jag tillämpar reglerna lämna inget kvar, ta inte med något och stör inte mer än nödvändigt. Nu är det dessutom nationalpark. :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

David skrev:
Ariste skrev:
Kan du garantera att du klarar av att fästa en av dessa fake-rollar på något spännande och högst levande djur nere på ca 30 meters djup så har du förtapriset som i en liten ask.

Sorry, jag tillämpar reglerna lämna inget kvar, ta inte med något och stör inte mer än nödvändigt. Nu är det dessutom nationalpark. :)
Korrekt, men visst lockar tanken med tanke på reaktionen som skulle uppnås...:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

Först får den smaka flytande kväve och därefter ett betonggolv :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Re: FWBC - Fake Watch Bashing Contest

Jag vill passa på och tacka för ert engagemang, skön uppslutning och många bra förslag. Efter noggrant övervägande har jag bestämt mig för att vinnaren är Scaramanga, med motiveringen att jag är oerhört nyfiken på att se honom "go medieval on their ass". Det utlovas traktor, eld, kolsyreis, pressar, svarv, motorsåg, och hästar - tror det gör sig bra att dokumentera och ser fram mot resultatet. :)

Ett tröstpris delas också ut och det går till David under förutsättningen att klockan jag skickar få hänga med på dykparty i Egypten. Motiveringen är solklar för den som sett Davids dykbilder, a must see helt enkelt (även fast reven ska skonas).

Grattis till vinnarna och stort tack till alla deltagare. Vinnarna kan PM:a mig lämplig leveransadress så ska jag börja packa.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Oj, jösses, vann jag?

Jahapp, där fick jag för att jag var stor i käften :)

Nåväl, nog ska jag kunna plåga livet ur de små stackarna. Frun med hästarna är vidtalad så jag hoppas på färska broddar på storhästen framöver ;)

Jag lovar att göra så gott jag kan och dokumentera efter bästa förmåga. Är lite orolig för att de ska gå sönder lite för fort så jag inte hinner testa alla metoder.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Oj, jösses, vann jag?

Jahapp, där fick jag för att jag var stor i käften :)

Nåväl, nog ska jag kunna plåga livet ur de små stackarna. Frun med hästarna är vidtalad så jag hoppas på färska broddar på storhästen framöver ;)

Jag lovar att göra så gott jag kan och dokumentera efter bästa förmåga. Är lite orolig för att de ska gå sönder lite för fort så jag inte hinner testa alla metoder.

Kanske han kan skicka med lite av de övriga klockorna så kan du testa dig fram, såg ju ut att finnas en del skräp i den fyndlådan :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Oj, jösses, vann jag?

Jahapp, där fick jag för att jag var stor i käften :)

Nåväl, nog ska jag kunna plåga livet ur de små stackarna. Frun med hästarna är vidtalad så jag hoppas på färska broddar på storhästen framöver ;)

Jag lovar att göra så gott jag kan och dokumentera efter bästa förmåga. Är lite orolig för att de ska gå sönder lite för fort så jag inte hinner testa alla metoder.
Du får två fake-rollar att leka med, är övertygad om att det finns fler skräpklockor på forumet om du skulle behöva mer. :) Ser fram mot dokumentationen!
 
Topp