Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en klocka som vill ner så djupt, hojta när det är dags.David skrev:Lätt, och lite till:
http://www.bowtech.co.uk/product.php?&S ... &prodid=41
Dessvärre är det rätt osäkert när jag kommer ha tillgång till den sortens djup nästa gång. Jag hojtar till när det blir aktuellt.
Däremot kan jag personligen leverera en klocka till ca 30 meter i nationalparken Ras Mohammad i slutet på nästa vecka, men fotobevis dröjer en vecka till.![]()
Ariste skrev:Kan du garantera att du klarar av att fästa en av dessa fake-rollar på något spännande och högst levande djur nere på ca 30 meters djup så har du förtapriset som i en liten ask.
Korrekt, men visst lockar tanken med tanke på reaktionen som skulle uppnås...David skrev:Ariste skrev:Kan du garantera att du klarar av att fästa en av dessa fake-rollar på något spännande och högst levande djur nere på ca 30 meters djup så har du förtapriset som i en liten ask.
Sorry, jag tillämpar reglerna lämna inget kvar, ta inte med något och stör inte mer än nödvändigt. Nu är det dessutom nationalpark.![]()
Scaramanga skrev:Jahapp, där fick jag för att jag var stor i käften![]()
Scaramanga skrev:Oj, jösses, vann jag?
Jahapp, där fick jag för att jag var stor i käften![]()
Nåväl, nog ska jag kunna plåga livet ur de små stackarna. Frun med hästarna är vidtalad så jag hoppas på färska broddar på storhästen framöver
Jag lovar att göra så gott jag kan och dokumentera efter bästa förmåga. Är lite orolig för att de ska gå sönder lite för fort så jag inte hinner testa alla metoder.
Du får två fake-rollar att leka med, är övertygad om att det finns fler skräpklockor på forumet om du skulle behöva mer.Scaramanga skrev:Oj, jösses, vann jag?
Jahapp, där fick jag för att jag var stor i käften![]()
Nåväl, nog ska jag kunna plåga livet ur de små stackarna. Frun med hästarna är vidtalad så jag hoppas på färska broddar på storhästen framöver
Jag lovar att göra så gott jag kan och dokumentera efter bästa förmåga. Är lite orolig för att de ska gå sönder lite för fort så jag inte hinner testa alla metoder.