• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fyra (4) gånger GMT...

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kvalitetspost! Håller med dig om att GMTn är den ultimata klockan. Ångrar lite att jag gått ner från tre till bara en men kommer säkert att skaffa fler igen i framtiden. :)
 

paradis

Audemars
Riktigt fin samling. Många häftiga GMT , där min favorit är 16750, så vacker den är........Som vanligt är det smaksak,.......;) Att ha fyra olika GMT är inte dåligt. Jätte fin post, med vackra bilder........:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Wow....kvalitet rakt igenom både på klockor och inlägg.
Min favorit av de fyra är 16760. Härlig patina på flygplanet också.

Det enda frågetecknet som kvarstår trots alla fantastiska bilder är dock om de verkligen passar till Speedos :)



Haha...jag törs nästan lova det V ;)!
 
  • Like
Reactions: V

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har själv ingen GMT men måste nog köpa en när jag ser dina. Rootbeeren är urgrym med jubilee :) .



You say What! Det trodde jag nästan att du hade,du har ju en grym samling, RootBeern blev för jäkla nice när jag bytte till helbrun insert, gjorde sig även bättre på jubileen också, säger KÖP, finns inget att tveka över.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Fan vad avundsjuk jag blir. 16710 va den första kvalitetsklockan jag ville ha och definitivt den jag fortfarande vill ha mest. 16760 lockar mer än 16710 nu dock. Den här posten fick mig bara ännu mera sugen. Flera klockor i en och som du säger så fungerar den till allt. Måste reda ut alla utgifter som man har vid den här flytta hemifrån/starta eget företag åldern så man kan skaffa sig en någon dag inte för långt bort. Tack för trevlig läsning som vanligt och grattis till fantastiska klockor! :nailbiting:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Var det inte sju?:D

Fantastiskt fin post Af Sjodahl !



Tack Omen, kul att ni gillar det man skriver! Börja nästan känna samma sug efter DD, men det får vänta tror jag, skulle kunna tänka mig att köpa en DD i vitguld iaf när jag tänker efter, efter det jag testat min goda vän jabla.S fina WG DD så står den högt i kurs måste jag säga. Hmm...din DD samling är fucking unbelievable :nailbiting: , Edit: Hehe skulle nästan kunna tänka mig att byta bort min GMT samling mot din DD samling, men bara nästan ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Möjlighet till 10 tidszoner på armen om jag räknat rätt Af Sjodahl :)

DSC_0138.JPG


Tack för trevlig läsning.



Tack min vän!

Haha...du har säkert rätt, vet iaf att det är åtta om jag skulle kört med alla på armen samtidigt :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sjodahl den där jävla Rootbeeren kommer att hålla mig sömnlös veckan ut. Tur att vi startar en ny vecka i morgon.

Känner du att det har blivit något fel i luvan och du vill sälja den så vill jag ställa mig i kön.



Lovar att jag hör av mig wayne, om det skulle bli knas i luvan så är det nog 16710an som ryker först sen 16760in, kvar blir både 16750in och 16753an, men man skall aldrig säga aldrig, Hehe.
 
Topp