Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
yonsson skrev:Jag tror 1 klocka är totalt orealistiskt för alla här inne. Använd pengarna till att testa lite olika klockor istället.
Du kan ju exempelvis köpa en NY mm300 för 16-17kkr
Denke skrev:Varför vill du köpa en AP Diver?
JakobZ skrev:
masterkiller skrev:Bara så att ni förstår varför man blir sugen...
Inte mina bilder
![]()
![]()
MEN ska ev testa en med länk nästa vecka för att dubbelkolla att den inte blir fööör fet för då spricker hela grejen men att ersätta subben och pannan...
Aurum skrev:Den enda du lurar är dig själv. Är man en sann klocknörd fins det inget som heter OWM, man höjer endast ribban, och det blir dyrt... Men det är klart, gillar man döda låtsasdykare och hypade pannkakor så varför inte? Sedan är inte APn en riktig vardagsdinka, det är en lyxig låtsasdykare för dörrvakter och fotbollsspelare. På tok för stor och dyr för att fungera som vardagsdinka. Men snygg är den.
Tids nog så kommer han att hitta rätt. De flesta gör det även om det ibland tar längre tid för vissa än för andra. Det är inget som går att tvinga fram.Spencer66 skrev:Aurum skrev:Den enda du lurar är dig själv. Är man en sann klocknörd fins det inget som heter OWM, man höjer endast ribban, och det blir dyrt... Men det är klart, gillar man döda låtsasdykare och hypade pannkakor så varför inte? Sedan är inte APn en riktig vardagsdinka, det är en lyxig låtsasdykare för dörrvakter och fotbollsspelare. På tok för stor och dyr för att fungera som vardagsdinka. Men snygg är den.
Håller med om allt förutom att jag inte tycker APD:n är så snygg. Bara ännu en klocka som kommer passera revy på dörrvakter, försäkringsnasare och gangsters efter de tröttnade på: Breitling, Panerai, Hublot Big Bang, AP ROO och nu töntklockan APD. Men välkommen Master köp den låtsas att du är en av de coola killarna på Stureplan..
Spencer66 skrev:Håller med om allt förutom att jag inte tycker APD:n är så snygg. Bara ännu en klocka som kommer passera revy på dörrvakter, försäkringsnasare och gangsters efter de tröttnade på: Breitling, Panerai, Hublot Big Bang, AP ROO och nu töntklockan APD. Men välkommen Master köp den låtsas att du är en av de coola killarna på Stureplan..
Spencer66 skrev:Ja du master köp posörklockan som aldrig kommer synas på en dykares arm. Den kommer passa dig som handen i handsken när du är ute och köper knivar..
Hmm nu blir jag konfunderad, är inte AP ROO och AP Diver samma sak finns det ytterligare en klocka som jag måste tråna efter? :shock:Lunkan skrev:Jag stod för samma dilemma själv för några veckor sedan, jag kan bara säga.........
KÖÖÖÖÖÖR!!! Du kommer inte ångra dig en sekund!
Det här är inte första gången du har den här tanken, så den här gången får du faktiskt få skägget ur brevlådan!
Din Rolex och Panerai är finfina klockor, men en APD är en APD.
Jag visste däremot inte om att det fanns länk till APD? Det är ju nämligen olika storlekar på gummit på APD modellen jämfört med vanliga AP ROO?
Åter igen, du kommer inte ångra uppgraderingen.
Min AP ROO säger hej
![]()
Finns massa roo:s, dels kronografer i olika material och färger och sen divern med vridring istället.berg35 skrev:Hmm nu blir jag konfunderad, är inte AP ROO och AP Diver samma sak finns det ytterligare en klocka som jag måste tråna efter? :shock:
berg35 skrev:Hmm nu blir jag konfunderad, är inte AP ROO och AP Diver samma sak finns det ytterligare en klocka som jag måste tråna efter? :shock:
max skrev:Finns massa roo:s, dels kronografer i olika material och färger och sen divern med vridring istället.berg35 skrev:Hmm nu blir jag konfunderad, är inte AP ROO och AP Diver samma sak finns det ytterligare en klocka som jag måste tråna efter? :shock:
Innan du fastnar för mkt bör du nog testa dem, de är stora som tegelstenar och lika praktiska att ha på armen som en 47:a-panna. På en tanig herre som mig ser det bara galet ut :lol:
...men de är j*vligt snygga på bild!
Är du inte boudybuilder så kan du titta på AP RO 15300ST som är en väldigt mkt mer användbar klocka.
LongCon skrev:Är klockorna du funderar på att sälja svåra att få tag på liknande? Om inte, sälj dom, köp AP:n och testa.
masterkiller skrev:LongCon skrev:Är klockorna du funderar på att sälja svåra att få tag på liknande? Om inte, sälj dom, köp AP:n och testa.
Inte svåra att få tag i men min SubC har sentimentalt värde för mig och därav svår att sälja för mig och kan inte köpa tillbakas!