• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Galna bilar

Nya Lamborghini Huracán. Mitt strå till stacken! :D :nailbiting:

15000160_1055898531196076_5929286352400146432_o.jpg

Trevligt. Lite väl mycket glesbyggdsstöd...
Njae kanske inte glesbygdsstöd däremot så är i stort sett alla biltillverkare här uppe och testar sina nya modeller vintertid.
Här en bild från ett Porche-event.
FB_IMG_1486887590970.jpg

Porsche-entusiaster från hela världen kommer upp till de djupa skogarna för att sladda på snö och is.
Vill man sladda runt med bilarna en helg så kostar det ungefär som en ny Daytona:)

Senast ändrad:
"Guldpläterad sportbil - när din penis inte bara är kort utan även väldigt smal"

Dåliga skämt åsido. Ferrari F-40n var ju helt klart coolast av alla, personen som äger den har fattat grejen! Resten har mer eller mindre dålig fantasi.. (Nä, jag är inte bitter ;) )

Edit: Refererar till de första två inläggen!

Pratar man galna bilar känns det som att man måste ta med Mercedes CLK GT-R. Få bilar i min värld är galnare och speciellt då från en så pass stor tillverkare.

mercedes-benz-clk-gtr-amg-c177418052016092647_3.jpg

Såg en själv i Tyskland för något år sedan ute på gatan och var det inte drömbilen deluxe innan vart det det då.

Pratar man galna bilar känns det som att man måste ta med Mercedes CLK GT-R. Få bilar i min värld är galnare och speciellt då från en så pass stor tillverkare.

Såg en själv i Tyskland för något år sedan ute på gatan och var det inte drömbilen deluxe innan vart det det då.

Det fanns faktiskt en i Sverige förut. Synd att den dåvarande ägarens samling skingrats för vinden. Där fanns många godbitar som exempelvis Bugatti EB110, Dauer 962, McLaren F1 och Carrera GT1 med mycket mera. Hann se dem själv på ett antal events. Grymma grejer.

Här hon e bättre
tumblr_ngljwoI6YU1rp1s63o1_500.jpg

Tillbaka
Topp