Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Snyggt". Undrar vilken färg den har i reg beviset.
Pärlemor"Snyggt". Undrar vilken färg den har i reg beviset.
Den där är väl folierad?Pärlemor
Bara komplettera med en foliehatt så är man hemma. Ingen kosmisk strålning här inte.Den där är väl folierad?
Lika bra, för den var gräslig.Bara komplettera med en foliehatt så är man hemma. Ingen kosmisk strålning här inte.
Trevligt. Lite väl mycket glesbyggdsstöd...Så här kan det se ut i de Norrländska skogarna.
Njae kanske inte glesbygdsstöd däremot så är i stort sett alla biltillverkare här uppe och testar sina nya modeller vintertid.Trevligt. Lite väl mycket glesbyggdsstöd...
Ingen aningDen där är väl folierad?
Alla bilar i Norrland kräver att man har en plog framtill.Vad är syftet med den "raka läppen" fram på Porscharna och som man även ser på Aston?
Alla bilar i Norrland kräver att man har en plog framtill.
Var ironisk.Enligt någon "lag" eller är det för att inte fastna i första snöhög och då paja hela fronten? Ser ju onekligen genomtänkt och bra ut för att vara en add-on.
Var ironisk.
Har inget seriöst svar på din fråga tyvärr.
Schyssta bilder! Får mig att minns när jag själv var i London för två år sedan. Rena himmelriket för en bilnörd. Smakprov nedan med 2 av 3 Bugatti Veyrons jag såg och en ledigt parkerad F40 i Mayfair
Laponia! Där har man slagits med skoter-raggare när man gjorde lumpen
Stämmer bra, men bilarna på bilden tillhör inte några skoterraggareLaponia! Där har man slagits med skoter-raggare när man gjorde lumpen
Pratar man galna bilar känns det som att man måste ta med Mercedes CLK GT-R. Få bilar i min värld är galnare och speciellt då från en så pass stor tillverkare.
Såg en själv i Tyskland för något år sedan ute på gatan och var det inte drömbilen deluxe innan vart det det då.
Pratar man galna bilar känns det som att man måste ta med Mercedes CLK GT-R. Få bilar i min värld är galnare och speciellt då från en så pass stor tillverkare.
Såg en själv i Tyskland för något år sedan ute på gatan och var det inte drömbilen deluxe innan vart det det då.