• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GAME OVER!

Trevlig läsning! Men, du vet ju själv att uppgraderingsdjävulen kommer att sitta på din axel och viska inom en månad, det bara är så. :cigar:

Alltid kul att läsa om andras klockstory och samlande.
Tack för att du delar med dig och stort grattis till en fin samling.

Åh, stort grattis! En dykare värd att vänta på! :) Testade den på RobE och upplevde den som märkbart "bulkigare" än vanliga Subben, men på ett roligt sätt. Inte lika lättburen som en Sub, dock utan att bli en gris som Dipsyn (som också provades vid samma tillfälle).

Grattis:)
Som jag ser det så är det långt från game over....du står ju på startlinjen och just köpt första rollen.

Verkligen ett stort steg och vilken jäkla klocka!
Såg också den och var extremt nära på att klippa den direkt då den lades ut;)

Angående fler bilder så kommer det vartefter. Måste justera länken först. Var tvungen att peta in ett suddgummi innanför låset för det bifogade handledsskottet ... :D

Flera har redan uttryckt intresse för min Sinn 104'a. Trevligt med folk med god smak ;). Har dock inte bestämt mig än hur den ska hanteras. Dessutom finns det en risk för att den kan bli kvar inom familjen, vilket i så fall har förtur. Tar givetvis emot flera intresseanmälningar. Återkommer i frågan när jag hunnit smälta intrycken från idag. :D

Stort grattis! Jag måste förbi någon AD och klämma på den för den verkar riktigt trevlig. :D

Trevlig läsning om en fantastisk resa! (Även om jag misstänker att den bara egentligen börjat)

Och sist men inte minst: grattis till en riktigt stabil samling!

Tillbaka
Topp