IDDQDTrainers = Gamla hederliga fusk! (typ odödlig, gör 2x damage etc)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
IDDQDTrainers = Gamla hederliga fusk! (typ odödlig, gör 2x damage etc)
Mitt lösenord under hela mellanstadiet
Gick snabbt att skriva.Kan förstå det. En typ av spel jag aldrig skulle spela själv, jag hatar plattformspel. Har inget tålamod med att repetera samma sak om och om igen (som man oundvikligen får göra förr eller senare), och tycker inte att fingerfärdighet är en speciellt intressant aspekt av spel...Nä, jag ger upp. Börjar nog bli gammal, ser inte charmen med att dö 14 gånger innan man till slut kommer vidare.
![]()
Gears = det roligaste spelet jag har spelat! Ursäkta en dum fråga men det är till PS5 väl? Vet du om det finns till PS4 också? Jag hittar inte när jag googlar.Satte teet i halsen när jag blev varse om att Gears 1 släpptes till PlayStation. Köpte och spelade igenom på nolltid; håller på med en andra omgång med. Det är nog väl över tio år sedan jag sist spelade det. Ännu lika tillfredsställande att slakta locust. Jag håller tummarna att få fler Xbox klassiker över till PS.
![]()
Det är något riktigt speciellt med det, helt klart. Det verkar inte finnas till PS4, dessvärre. Lite förvånansvärt med hänsyn till att det är en tillsnyggad version av originalet som släpptes för nära 20 år sedan. Man skulle ju ana att PS4 har tillräckligt med hästkraft för att driva det.Gears = det roligaste spelet jag har spelat! Ursäkta en dum fråga men det är till PS5 väl? Vet du om det finns till PS4 också? Jag hittar inte när jag googlar.
För någon som aldrig har spelat Gears, hur långt är det? Spelar man igenom det på en eftermiddag eller är det mer en vecka? Beroende på speltid och alltSatte teet i halsen när jag blev varse om att Gears 1 släpptes till PlayStation. Köpte och spelade igenom på nolltid; håller på med en andra omgång med. Det är nog väl över tio år sedan jag sist spelade det. Ännu lika tillfredsställande att slakta locust. Jag håller tummarna att få fler Xbox klassiker över till PS.
![]()
Jag körde genom orginalet på en Xbox 360 nyligen, tog typ tre eftermiddagar. Några ganska luriga segment som kräver lite tålamod, särskilt på svår svårighetsgrad. Men det är kul, rekomenderas verkligen!För någon som aldrig har spelat Gears, hur långt är det? Spelar man igenom det på en eftermiddag eller är det mer en vecka? Beroende på speltid och allt![]()
Jag skulle säga att antalet PS4-only-ägare är nedåtgående utan någon ändring i sikte, medan antalet PS5-ägare stadigt ökar. Så är det inte någorlunda "billigt" att porta till PS4 så struntar nog utvecklare i det.Det är något riktigt speciellt med det, helt klart. Det verkar inte finnas till PS4, dessvärre. Lite förvånansvärt med hänsyn till att det är en tillsnyggad version av originalet som släpptes för nära 20 år sedan. Man skulle ju ana att PS4 har tillräckligt med hästkraft för att driva det.
Mario kart var roligare än förväntat, spelar det med kidsen på helgernaSlog till på ett Switch 2 igår, borde komma ikväll om Amazon håller vad de sagt. Ser fram emot Mario Kart som familjeaktivitet, och Fortnite med gubbarna kvällstid![]()
Kul! Tro jag köper Donkey kong också, verkar festligt.Mario kart var roligare än förväntat, spelar det med kidsen på helgerna![]()
Samma! Gillar det, även om kartorna kanske inte är bäst i världen. Hojta om du vill spela med oss nån gång! Vi är dock 9 timmar efter er så lite knepigt kanske...Battlefield 6 och en flaska vin blev det igår.. samt Pizza!
ja det verkar najs det medKul! Tro jag köper Donkey kong också, verkar festligt.
Trevligt!Dator till sim-rig!
![]()
kör med trippla 32" alt VR så det kräver en hel del prestanda. Med dem värsta uppsättningar så räcker inte ens 5090 till hela vägen :STrevligt!
Jag kan ångra lite att jag inte gick på ett 5080 när jag byggde min burk i våras. Trodde inte jag skulle spela så mycket men har blivit en hel del. Mitt 5070 duger oftast bra men att vrida på ännu lite mer på grafiken hade inte skadat.
Gisses vilken grej! Aja när supermodellerna kommer nästa år kan jag ta över ditt gamla 5090 så du kan uppgraderakör med trippla 32" alt VR så det kräver en hel del prestanda. Med dem värsta uppsättningar så räcker inte ens 5090 till hela vägen :S