• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gamingtråden

Nä, jag ger upp. Börjar nog bli gammal, ser inte charmen med att dö 14 gånger innan man till slut kommer vidare.
IMG_2436.jpeg

Nä, jag ger upp. Börjar nog bli gammal, ser inte charmen med att dö 14 gånger innan man till slut kommer vidare.
IMG_2436.jpeg
Kan förstå det. En typ av spel jag aldrig skulle spela själv, jag hatar plattformspel. Har inget tålamod med att repetera samma sak om och om igen (som man oundvikligen får göra förr eller senare), och tycker inte att fingerfärdighet är en speciellt intressant aspekt av spel...

... men Hollow Knight är ju så himla snyggt, och har (visar det sig) en fascinerande historia! Vad göra?

Första och hittills enda spelet där jag helt enkelt följt någon annans genomspelning på youtube. Mycket mindre frustrerande (om man hittar en bra spelare som gör det underhållande). Man vill ju veta hur det slutar. :)

Tillbaka
Topp