• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Icaras

Rolex
Okej! Hittade en drös spretiga trådar men ingen renodlad tråd för ämnet, så en samlingstråd är aldrig fel i mitt tycke. Några kanske har växt ifrån det där med TV-spel, datorspel etc. men själv kommer jag troligtvis alltid att ha något spel i kikaren som jag kan spela igenom när det inte finns så mycket annat att göra, trots den begränsade fritiden :p

Väntar just nu på Dark Souls III, som släpps nu den 24:e! :cigar:
211420_2016-03-04_00008.jpg
 

Psykel

Patek
Just nu mest Fallout 4 och Rise of the Tomb Raider på Xbox One, varvat med lite Super Smash Bros och Super Mario Maker på WiiU ibland.
Sen spelar jag Final Fantasy Record Keeper på iPaden också, om man nu kan tillåtas nämna sånt i en gamingtråd. :p
 
  • Like
Reactions: JLC

KenKun

Patek
2-Faktor
Rise of the Tomb Raider är riktigt bra.
Fyndade The Division för 300 kr igår, ska bli kul att få testa.

Spelar nästan enbart på PC.
Har dock PS3, PS4, Wii U, 3DS och Vita.
Xbox 360 är undanstoppad.
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Starkt beroende av Division, dom har dock skruvat upp svårighetsgraden från Betan. Går du in i fel kvarter nu åker du på en duktig lavett.
Låter ju grymt!
Det ska straffa sig om man går fel så att man kommer ned på jorden ibland. Inget skoj om man är övermäktig i spel. :)
 

Smulan

Rolex
Behöver bygga ut minnet på PS3:an. Har hört att man måste montera in en ny hårddisk då. Är det bökigt? Eller borde man satsa på 4:istället? Och i så fall kan 4:an allt som 3:an kan? Vi kör våra filmer på PS:3an i nuläget.
 

Biffbert

Cartier
Gejmas en del Xbox One, Walking Dead Telltale för tillfället. Förbannat trevligt men Dungeon Keeper Gold kvarstår som tidernas bästa spel i evigheten.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Fan va jag önskar att jag spelade mer varierat. Småspelat det mesta. Men om ni vill något kan ni hoppa in på stream och försöka klå mig på cs.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Fel tråd eventuellt. Har ett xbox one, kinect edition. Två dosor med laddstation, 7 spel och ännu fler på kontot. Tänkte mig typ 3500kr.


Spelar bara dota2 och Cs-go :)

3700mmr dota. Noob i know.. 300 games
spelade.

Global på cs :) men just nu trollas de mest runt på smurfs.
 

M.U

Rolex
Fel tråd eventuellt. Har ett xbox one, kinect edition. Två dosor med laddstation, 7 spel och ännu fler på kontot. Tänkte mig typ 3500kr.


Spelar bara dota2 och Cs-go :)

3700mmr dota. Noob i know.. 300 games
spelade.

Global på cs :) men just nu trollas de mest runt på smurfs.
Testa OT köpes&säljes här på lifestyle så får du fler kunder tror jag :)
 

Jimpa

Panerai
Okej! Hittade en drös spretiga trådar men ingen renodlad tråd för ämnet, så en samlingstråd är aldrig fel i mitt tycke. Några kanske har växt ifrån det där med TV-spel, datorspel etc. men själv kommer jag troligtvis alltid att ha något spel i kikaren som jag kan spela igenom när det inte finns så mycket annat att göra, trots den begränsade fritiden :p

Väntar just nu på Dark Souls III, som släpps nu den 24:e! :cigar:
211420_2016-03-04_00008.jpg
Spelat salt & sanctury? Fett som fan :D
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Spelar rätt mycket dator, blandad sortering. Både MOBA-spel som DOTA2 och League of Legends, CS och en del indiespel.

Skulle vilja tipsa om "The Forest" - Survivalspel där man kraschlandar på en kannibalbebodd ö. Du ska överleva och bygga en fästning/ett läger finns massor att utforska, och det blir allt mer (spelet är i alpha-stadiet). Du kan jaga, fiska, samla bär och växter, utforska kannibalgrottor och en massa annat. Grafiken och gameplayet är i mitt tycke riktigt bra, och spelet är stabilt både i single och co-op lägen. :) Kostar typ 150 spänn på steam!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Spelar rätt mycket dator, blandad sortering. Både MOBA-spel som DOTA2 och League of Legends, CS och en del indiespel.

Skulle vilja tipsa om "The Forest" - Survivalspel där man kraschlandar på en kannibalbebodd ö. Du ska överleva och bygga en fästning/ett läger finns massor att utforska, och det blir allt mer (spelet är i alpha-stadiet). Du kan jaga, fiska, samla bär och växter, utforska kannibalgrottor och en massa annat. Grafiken och gameplayet är i mitt tycke riktigt bra, och spelet är stabilt både i single och co-op lägen. :) Kostar typ 150 spänn på steam!
Lät fan fett, natten räddad.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Spelar rätt mycket dator, blandad sortering. Både MOBA-spel som DOTA2 och League of Legends, CS och en del indiespel.

Skulle vilja tipsa om "The Forest" - Survivalspel där man kraschlandar på en kannibalbebodd ö. Du ska överleva och bygga en fästning/ett läger finns massor att utforska, och det blir allt mer (spelet är i alpha-stadiet). Du kan jaga, fiska, samla bär och växter, utforska kannibalgrottor och en massa annat. Grafiken och gameplayet är i mitt tycke riktigt bra, och spelet är stabilt både i single och co-op lägen. :) Kostar typ 150 spänn på steam!
Tack för tipset! Älskar såna spel! Har småtröttnat på de andra jag spelat (främst GTA, BF3/4 o lite annat) så detta blir perfekt. :)
 
Topp