Floffen
Silver
100%Nån mer som ska bänka sig ikväll?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100%Nån mer som ska bänka sig ikväll?
![]()
Såg riktigt bra ut, undrar hur många förhandsköp de säljer efter detta
Do it!Får parallellkoppla följande för att köra GTA
![]()
Tyvärr så kommer 5070ti kortet åka tillbaka till butiken.
5090 ska in i min simrig(legat länge) och 5080 i grabbens dator
Finns inget releasedatum på GTA6 till PC än, dock. Konsolexklusivt till en början. Dröjer säkert ett år eller två, som med RDR2.Får parallellkoppla följande för att köra GTA
![]()
Tyvärr så kommer 5070ti kortet åka tillbaka till butiken.
5090 ska in i min simrig(legat länge) och 5080 i grabbens dator
Yes!Finns inget releasedatum på GTA6 till PC än, dock. Konsolexklusivt till en början. Dröjer säkert ett år eller två, som med RDR2.
Håller precis på att spela igenom det, tycker det är rätt bra! Absolut story-drivet. Är själv ett stort fan av spel med öppna världar så den biten kan jag sakna lite, och hade gärna haft mer action (blir lite väl mkt ”pussel”/smygande som ska lösas). Men absolut ett bra spel.Någon som spelat 007 First Light och kan delge lite åsikter?
Gillar lite mer "berättande" spel som Maffia och naturligtvis hela Uncharted-serien så 007 borde falla mig i smaken.
Men ändå sugen på att höra vad ni har att säga om det?
Gillade det skarpt! Stort fan av Hitman-serien och även Flemings Bond-romaner. Klart närmre böckerna än filmerna i upplägget med mer spionarbete än action. En del grejer i spelet som filmerna skippat från böckerna, som Bonds utseende med ärret osv. Även miss Ponsonby, Bonds sekreterare, lyser med sin frånvaro i filmerna. När man väl är klar med storyn så är träningssimulatorn rätt skoj, och IOI har gått ut med att det ska komma fler "riktiga" uppdrag och en del fristående grejer framöver. Lite som dom gjorde med sista Hitman-trilogin.Någon som spelat 007 First Light och kan delge lite åsikter?
Gillar lite mer "berättande" spel som Maffia och naturligtvis hela Uncharted-serien så 007 borde falla mig i smaken.
Men ändå sugen på att höra vad ni har att säga om det?
Går det inte att köpa och testa? Tänker ifall du har tid att uppfatta om du gillar det eller inte inom tidsramen för att göra en retur
Ibland när jag fastnar i pussel (eller boss-fighter) så tar jag guider på nätet till hjälp - tex IGN.
Vad jag vet är det inte öppet köp på spel tyvärr när plombering eller förpackning öppnats.Går det inte att köpa och testa? Tänker ifall du har tid att uppfatta om du gillar det eller inte inom tidsramen för att göra en retur![]()
Tänkte på steam men du kanske kör en annan plattform, har inte hanterat fysiska spel på länge.....Vad jag vet är det inte öppet köp på spel tyvärr när plombering eller förpackning öppnats.
World of Warcraft-6 sekunder på 29 dagar är verkligen inte dåligt.
World of Warcraft
Det är förmodligen copy paste av D4 precis som man gjort med Overwatch. De blev så krossade av PoE2 att de var tvungna att överge hela D4. Blizzard kan inte göra spel längre och de finns inget som bevisar motsatsen tyvärr och då har jag spelat massor av Blizzard spel under min uppväxt.![]()
Diablo V | The Next Era of Diablo
Diablo V is in development. Sanctuary has fallen. Diablo won. Sign up to receive future updates and be among the first to discover what’s next for Diablo.diablo5.blizzard.com
Nu blev man ju lite taggad!
Well, jag säger inte att du har fel. Men lite exalterad blev man ju allt ändåDet är förmodligen copy paste av D4 precis som man gjort med Overwatch. De blev så krossade av PoE2 att de var tvungna att överge hela D4. Blizzard kan inte göra spel längre och de finns inget som bevisar motsatsen tyvärr och då har jag spelat massor av Blizzard spel under min uppväxt.
De har fått redigt med kritik redan, jag kommer nog ge det en chans då jag kört vanilla-wrath när wow kom och även classic när de kom 2019. Mitt intresse har alltid slutat i wrath, jag tvivlar dock att de kan göra något bra av detta så vi får se närmare release om man har nåt sug.Just when I thought I was out..
![]()
Samma här, spelat till och från sedan 2004. Varje gång jag hör bakgrundsmusiken från Elwynn Forest så trillar jag dit igen.De har fått redigt med kritik redan, jag kommer nog ge det en chans då jag kört vanilla-wrath när wow kom och även classic när de kom 2019. Mitt intresse har alltid slutat i wrath, jag tvivlar dock att de kan göra något bra av detta så vi får se närmare release om man har nåt sug.
Har du inte spelat innan 2024? Då lägger du nog inte samma vikt som många andra vid vanilla feelingen som jag tror de kommer ha svårt att bibehålla tyvärr.Samma här, spelat till och från sedan 2024. Varje gång jag hör bakgrundsmusiken från Elwynn Forest så trillar jag dit igen.
2004 skulle det ståHar du inte spelat innan 2024? Då lägger du nog inte samma vikt som många andra vid vanilla feelingen som jag tror de kommer ha svårt att bibehålla tyvärr.
Tror inte blizzard kan leverera ett horisontellt mmo och bibehålla att gammal content ska vara intressant men vi får se.
Fick ju knappast mer förtroende under blizzcon där de pratade mestadels känslor och hur hängivna och talangfulla alla som jobbar där är. Trots det har de inte gjort något bra på evigheter så jag är skeptisk. Publiken verkade inte vara speciellt imponerad heller vilket speglar mina känslor med.