• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Garanti från gråhandlare

Compiss

Patek
2-Faktor
Nej. Varför blir du så provocerad? Jag vill inte öda min tid på en kotlettfriserad klocksäljare som tror att han är förmer än andra bara för att han bjuder på Cava till en Rolexprovning...
Sist fick jag en mkt god vintage pol Roger. Den var synnerligen god och passade utmärkt till klockköp. Lite som ett gott rött till en bra bit kött :)
 
Senast ändrad:

SwedishMade

Cartier
Tänkte också fråga det. Var ett bra tag sedan jag gick in på Klarlunds här i Köpenhamn (nämnde inte ens Klocksnack ska tilläggas), klämde på Hublot. Fick ett pris (i svenska kronor). Här är visitkortet och priset jag fick, i jämförelse med uret.se:

hubbe.jpg
Lägre än uret.se...

Ekonomin i Danmark är väl rätt kass. Kan vara en klocka butiken vill bli av med? Men det visar på att deals can be had om man går runt och frågar.
 
Topp