Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen tillbaka
Hämtade du detta från Hemsuts hemsida?Känns bra!
Snyggast hittills av de tre jag köpt.
Skönt med mocka, eller va de nu är för material.
Men som jag tidigare skrivit, skulle behöva ett i storleken S/M. Nästa Hemsut lär bli ett likadant i annan färg.
![]()
![]()
Edit: såg att färgen inte riktigt stämde på flärpen.
Den här bilden stämmer bättre.
![]()
Hämtade du detta från Hemsuts hemsida?
Är detta en venu3?Godmorgon![]()
Ja min är en Venu 3 och den är tunn och lätburen.Är detta en venu3?
På jakt efter Garmin åt farsan igen, instinct va inte hans grej så funderar på venu3 eller foreunner 955![]()
Tror den blir kanonJa min är en Venu 3 och den är tunn och lätburen.
Större skärm men mindre diameter och höjd samt v5 sensor jämfört med 955Tror den blir kanon![]()
Ett stort GrattisOch så var den synkad och klar!
Men inte provkörd. OWG kom ju väldigt lägligt i år
![]()
Fy vilken jobbig situation, att inte ta på sig den där nu förräns förste aprilOch så var den synkad och klar!
Men inte provkörd. OWG kom ju väldigt lägligt i år
![]()
Visst har den där telefonfunktion med?Större skärm men mindre diameter och höjd samt v5 sensor jämfört med 955
Tack, den känns onekligen robust när man tar i den.Ett stort Grattis
Yes med högtalare men ingen LTE.Visst har den där telefonfunktion med?
Funkar alltså så länge telefonen är i närheten?Yes med högtalare men ingen LTE.
JaFunkar alltså så länge telefonen är i närheten?
Vill din pappa ha LTE i den så fanns det en forrerunner 945 med den funktion men tyvärr har utgått.
Hittar du nån?Väntar på gymkänslan![]()
Nä ska äta nu får se om de kommer senare ikväll. Sen jag jobbar utan frun på gården är det svårare att hitta energinHittar du nån?![]()
Där ser man