Tror du att de kommer göra det?Dom kanske sänker priset på klockorna i gengäld![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du att de kommer göra det?Dom kanske sänker priset på klockorna i gengäld![]()
Garmin kanske inför reklam direkt i klockans skärm, piper hela dagarna med erbjudande från alla möjliga företag.Biltillverkarna är ännu värre. Vissa slänger in alla funktioner i bilen men sen vill dom att man ska prenumerera på dom en och en![]()
Man får vänta 10 sek för att se tiden och titta på reklam för tvättmedel föreGarmin kanske inför reklam direkt i klockans skärm, piper hela dagarna med erbjudande från alla möjliga företag.
Om man ska slippa reklamen så får man pröjsa 100 spänn i månaden![]()
Skrattemojin du är saknadMan får vänta 10 sek för att se tiden och titta på reklam för tvättmedel före![]()
Bara de inte börjar låsa in mer och mer funktioner så att man nästan blir tvungen att ta det för att kunna använda klockan till fullo100 kr i månaden är ganska bra betalt också får man väl ändå säga. Känns inte som något jag kommer att betala för.
Det här kommer säkert att påverka försäljningen av kommande nya Garmin modeller. Vem vill köpa en ny dyr Garmin och måste betala 100kr/mån för att komma åt nya funktioner.Det här kändes oundvikligt, tyvärr. Ett naturligt nästa steg för att öka intäkterna.
Blä.
Precis det räcker verkligen med att klockorna kostar en hel delBara de inte börjar låsa in mer och mer funktioner så att man nästan blir tvungen att ta det för att kunna använda klockan till fullo
de har lagt in speciella challenges för +, hur kul blir det om alla roliga hamnar där och de gamla tråkiga kvar gratis. jag vet ingen stor grej men slutar de utveckla gratis versionen och satsar allt på + blir det inte braUndrar om den nya prenumerationen kommer att urholka de funktioner som finns idag? Om de börjar jävlas så byter jag fanimig klocka.
Troligen skulle jag bli nöjd
Tvättmedel?När barnens grejer hamnar i klockaneller har Garmin infört reklam redan
![]()
![]()