• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

God morgon flugan ville vara med på bild så jag tog en.

Nu har jag haft Garmin ett tag och börjar inse vad det är Jag vill ha. Det absolut viktigaste för mig är att ha en stor display som kan ge stort teckensnitt hur en smidigt är med mindre klockor så kan de inte erbjuda större text.
Ficklampan är även än funktion jag inte kan vara utan har jag märktEnduro 3 kommer nog bli min nästa klocka. Dels på grund av att jag älskar lång batteritid samt att skärmen är bättre på grund av att de har gjort om safirglaset alltså kommer jag få krispigare display och slippa den här lite mer dimmiga känslan som är på solar klockor av den gamla typen som på taktix 7 Fenix 7 etc. Säkerligen ingen big deal för den som har har hök ögon men för mig som är född med ögonsjukdom och har fått åldersseende på det så vill jag optimera. Sen att Enduro är riktigt cool också gör ju inte saken sämre
Sen att solcellsringen är svart på Enduro tycker jag gör det hela mycket snyggare. Så nu är det väl dags att börja sälja av fundera på att sälja alla jag har sen börja om från början
Sen en annan sak mip är skönare för ögonen än amoled. Amolrd känns för mycke smartphone MIP mer klocka

1000058194.jpg

Senast ändrad:
När man är van att träna varje dag känns en dag utan morgonträning konstig.
Men två bilar bytta på, släpvagn återstår. Får kanske duga som träning idag. Vi får se.
20250329_083829.jpg

Edit: förövrigt oumbärlig när bilen varit på firma.
20250329_084218.jpg

Man frågar sig varje gång om de vet vilket moment som är specat...

Tillbaka
Topp