• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

1000059659.jpg

Dags att ladda klockan idag ser jag

Ambitionen var att jag skulle bli överlycklig.
Istället så inser jag att jag har nog det bästa för mig.
Så ruskigt irriterande när epix 2 har mindre och klenare teckensnitt än min tactixs 7.
Var en av de huvudpunkter som inte fick vara till det sämre. Sen känner man även om man ställer ner ljuset på ammoledd så är den inte vilsam som Mip.
Nu tror jag inte att jag orkar längre och försöka mig på något annat 😳
Epix 2 varsamt nerpackade igen får bli retur
1000059868.jpg
1000059870.jpg

Ambitionen var att jag skulle bli överlycklig.
Istället så inser jag att jag har nog det bästa för mig.
Så ruskigt irriterande när epix 2 har mindre och klenare teckensnitt än min tactixs 7.
Var en av de huvudpunkter som inte fick vara till det sämre. Sen känner man även om man ställer ner ljuset på ammoledd så är den inte vilsam som Mip.
Nu tror jag inte att jag orkar längre och försöka mig på något annat 😳
Epix 2 varsamt nerpackade igen får bli retur
1000059868.jpg
1000059870.jpg
Vad tråkigt när man inte blir så där nöjd som man förväntade sig 🙁. Hade samma känsla när jag först beställde F8 Amoled, nöjdheten fanns inte där som jag hade hoppats på. Tog ett tag innan beställde F8 MIP men där fick jag den nöjdhetskänslan direkt jag startade den och insåg att displayen var såå mycket bättre mot min F7 och dessutom större text för mina gamla ögon 😁

Vad tråkigt när man inte blir så där nöjd som man förväntade sig 🙁. Hade samma känsla när jag först beställde F8 Amoled, nöjdheten fanns inte där som jag hade hoppats på. Tog ett tag innan beställde F8 MIP men där fick jag den nöjdhetskänslan direkt jag startade den och insåg att displayen var såå mycket bättre mot min F7 och dessutom större text för mina gamla ögon 😁
Ni gör mig sugen på Fenix 8 MIP 😁
Tycker dock att den borde vara billigare än amoled... Även fast den är bättre än tidigare... Då hade det varit lättare att välja den också 😆

Tillbaka
Topp