Trodde också glaset var spräckt, fick hjärtat i halsgropen när jag såg detSåg ut som det var något på glaset men nu ser man att den är okej![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde också glaset var spräckt, fick hjärtat i halsgropen när jag såg detSåg ut som det var något på glaset men nu ser man att den är okej![]()
Måste säga att Garmin tactix verkligen är bra klockor för lantbruk håller verkligen bra för arbetet väldigt bra behandling på stålet, kan inte hitta att jag gjort den endaste repa på klockanTrodde också glaset var spräckt, fick hjärtat i halsgropen när jag såg det![]()
Du skulle ju kunna bli en testare för Garmin?Måste säga att Garmin tactix verkligen är bra klockor för lantbruk håller verkligen bra för arbetet väldigt bra behandling på stålet, kan inte hitta att jag gjort den endaste repa på klockan
Hade varit drömlivetDu skulle ju kunna bli en testare för Garmin?
Tänkte vid första anblick, vad har hänt.Trodde också glaset var spräckt, fick hjärtat i halsgropen när jag såg det![]()
Att rosa blivit förbannad kan nog va första tanken...Tänkte vid första anblick, vad har hänt.
Ja faktiskt, men grym hållbarhet som du säger är imponerandeAtt rosa blivit förbannad kan nog va första tanken...
Bra med laddning inför påskenPåfyllning. Godmorgon på er alla Garmins![]()
Faktiskt, och jag behövde denna påfyllning med +63 i bodybatteri.Bra med laddning inför påsken
Men ack så skönt o välbehövligt![]()
Mancold tupplur längre än rekommrnderat check
Klockan ser ju civil ut och går under radarnLiseberg
![]()
Vad tråkigt när man inte blir så där nöjd som man förväntade sigAmbitionen var att jag skulle bli överlycklig.
Istället så inser jag att jag har nog det bästa för mig.
Så ruskigt irriterande när epix 2 har mindre och klenare teckensnitt än min tactixs 7.
Var en av de huvudpunkter som inte fick vara till det sämre. Sen känner man även om man ställer ner ljuset på ammoledd så är den inte vilsam som Mip.
Nu tror jag inte att jag orkar längre och försöka mig på något annat
Epix 2 varsamt nerpackade igen får bli retur![]()
![]()
Ni gör mig sugen på Fenix 8 MIPVad tråkigt när man inte blir så där nöjd som man förväntade sig. Hade samma känsla när jag först beställde F8 Amoled, nöjdheten fanns inte där som jag hade hoppats på. Tog ett tag innan beställde F8 MIP men där fick jag den nöjdhetskänslan direkt jag startade den och insåg att displayen var såå mycket bättre mot min F7 och dessutom större text för mina gamla ögon
![]()
Håller medNi gör mig sugen på Fenix 8 MIP
Tycker dock att den borde vara billigare än amoled... Även fast den är bättre än tidigare... Då hade det varit lättare att välja den också![]()