• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Godmorgon
IMG_1150.jpeg

Detta inlägg leder mig in på detta med kost som jag gärna vill dela. Jag har ju jobbat i Hammerfest i vinter med minimalt med solsken, ja faktiskt ingen alls. Det har varit tärande och jag har kännt mig sliten, trött och omotiverad. Då fick jag tips om att ta vitamin D3 (droppar) och vitamin B samt även lite kreatin. Det var som ett livselexir, på bara några dagar märkte jag en enorm skillnad i t ex rörlighet och välbefinnande. Min kroniska stelhet i korsryggen började släppa. Helt fantastiskt och jag misstänker främst vitamin D3 som främsta orsak. Ja, jag blir så glad att jag gärna vill dela detta. Kollar man lite på YT verkar det som om D3 även stärker immunitet mot luftvägssjukdommar som jag ser att många har lidit av i påsk. Jag får bifoga en bild på när jag landade i Tromsø för att hålla mig on topic. Och en bild åt väster från Tromsø, heter inte ön Kvaløya tror jag? Nu längtar jag efter våren i Skåne. Ska bara svänga inom Stavanger och flyga sim på vägen hem...
1000012724.jpg
1000012727.jpg

Glad att höra att det hjälpt dig med D3. Jag känner också ibland i lederna, knäna och ryggen när jag inte tagit min D3. Jag har den utskriven i förebyggande syfte från min neurolog för min huvudvärk. Den heter Divisun och är ren D3 tablett ej oljekapsel och lagras i kroppen.

Oväntat ställe att få vitaminråd på men ska nog prova D3 så kanske ländryggen mjukar upp sig lite 😎

Upplevda dåliga batteritider handlar ofta om dålig kontakt med mobilen, att man har laddat ner en dåligt optimerad urtavla eller att en träningsfil blivit korrupt. Precis som en dator kan en omstart behövas, och att ta bort en korrupt fil eller dålig BT-koppling, eller urtavlan. Men, saker kan för all del gå sönder. Och Garmin själva släpper ju dessvärre igenom en del buggar. I stort tror jag nog att specifikationerna håller. Men man måste kanske sätta sig in i vad de innebär.
Ja mycket möjligt. Jag bytte från Samsung till iPhone och på något sätt så fick jag bättre batteri på min Fenix 8 51mm solar. Efter 24 dagar så hade jag 20% kvar, några timmar gps och inte mycket sol.

Grabben har visst fått löning från kronan och undrar om någon har en Instinct 2, gärna Tactical till salu? Han ångrar fortfarande att han inte knep den som @-RI- hade till salu. Men nu är han sugen igen...

Tillbaka
Topp