Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl typ samma men solpanelerna är svarta så hela skärmen är snyggare
Solpanelen smälter in bättre på I3an.
Annars har jag en i3 Amoled till översEnda anledningen man är sugen på en i3 istället för min i2... Förstår inte varför dem inte gjorde den svart ifrån början :/
Tyvärr är ja helt torsk på MIPAnnars har jag en i3 Amoled till övers![]()
Då föreslår jag istället i3 solar med orange bandTyvärr är ja helt torsk på MIPbatteritid är prio för mig
men tack ändå för erbjudandet
![]()
Den tål det med bravurHöll på och greja i trädgården idag. Ikväll fick jag syn på jord mellan Fenix 8 och arm.
-ångezt-
Tur man inte har lantbruk. Det hade nog krävt en Enduro eller liknande![]()
Dem kanske inte hade tekniken just då.Enda anledningen man är sugen på en i3 istället för min i2... Förstår inte varför dem inte gjorde den svart ifrån början :/
Min Epix 2 pro, som i princip är samma klocka, fick genomlida slipdamm, jord, sten, färg men såg oberörd ut.Den tål det med bravur
Så är det med allt nytt i början, sedan släpper det.Min Epix 2 pro, som i princip är samma klocka, fick genomlida slipdamm, jord, sten, färg men såg oberörd ut.
Men är nojig i början och att man ska repa sensorn![]()
Då hade du behövt MILSPEC och en tactix så klartHöll på och greja i trädgården idag. Ikväll fick jag syn på jord mellan Fenix 8 och arm.
-ångezt-
Tur man inte har lantbruk. Det hade nog krävt en Enduro eller liknande![]()
Hmm jag får bara felmeddelande när jag försöker verifiera i HB appen...Gött att Handelsbanken äntligen fungerar ihop med Garmin pay! Men ICA-banken fungerar fortfarande inte
![]()
Skumt...Hmm jag får bara felmeddelande när jag försöker verifiera i HB appen...![]()
![]()
Nu funkar det.Skumt...
Tack! Det har jag missatGött att Handelsbanken äntligen fungerar ihop med Garmin pay! Men ICA-banken fungerar fortfarande inte
![]()
Jag tror inte det. Har inte hittat hur man görNär jag svarar med klockan, kan jag svara utan att klockans mick och högtalare används? Alltså som det var och är på övriga klockor?
Har jag handsfree på mig vill jag ju inte prata genom klockan.
Gött jag skall också prova lägga mitt HB kortGött att Handelsbanken äntligen fungerar ihop med Garmin pay! Men ICA-banken fungerar fortfarande inte
![]()
Äntligen, har väntat på detta länge. Fungerade direkt när jag la till kortet.Gött att Handelsbanken äntligen fungerar ihop med Garmin pay! Men ICA-banken fungerar fortfarande inte
![]()
Ojoj vilket dykVilken stor dränering av bodybattery.![]()