Ja men nu känns det schack mattFast fyra nya klockor på 3 veckor är inte så illa pinkat ändå.
Hoppas du har hittat rätt nu!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja men nu känns det schack mattFast fyra nya klockor på 3 veckor är inte så illa pinkat ändå.
Hoppas du har hittat rätt nu!![]()
Undrar om det kan hänga ihop med glaset? Ser ut som den äldre reflekterar mycket mindre av ljuset.@L&W
Du är som är insatt i det tekniska.
Försöker visa här på ett par bilder skillnaden skillnaden är ännu större i verkligheten. Nämligen att Charlie har mycket skarpare display när den är släkt mycket bättre kontrast vad kan det bero på egentligen borde inte utveckling gå framåt istället för bakåt?
![]()
![]()
![]()
Nej dom reflekterar lika mycketUndrar om det kan hänga ihop med glaset? Ser ut som den äldre reflekterar mycket mindre av ljuset.
Det är för att solar glaset i Tactix7 gör att skärmen ser lite cloudy ut än utan. Charlie har inte det.@L&W
Försöker visa här på ett par bilder skillnaden skillnaden är ännu större i verkligheten. Nämligen att Charlie har mycket skarpare display när den är släkt mycket bättre kontrast vad kan det bero på egentligen borde inte utveckling gå framåt istället för bakåt?
![]()
![]()
![]()
Åh fasen, typiskt att jag gillar glaset som fasen på Charlie, men den är ju inte lika smart med att mäta som tactix7Det är för att solar glaset i Tactix7 gör att skärmen ser lite cloudy ut än utan. Charlie har inte det.
Charlie har också ett Kupolformat glas som du har säkert märkt.Åh fasen, typiskt att jag gillar glaset som fasen på Charlie, men den är ju inte lika smart med att mäta som tactix7![]()
Såklart lite skämtsamt! Bra jobbat. Får knata vidare och lägga in lite fler intervaller så löser det sig nogTack!
Nu var det med lite skämtsam ton uppfattar jag, men för att ändå svara på frågan så skulle jag säga att sommarsäsongen så cyklar jag rätt så mycket mountainbike / crosstrail som ger riktigt bra flås. Vintertid blir det nästan bara styrketräning. Men så lite löpning emellanåt som jag tycker går faktiskt bättre än väntat, kanske som en konsekvens av styrketräningen.
Så idog träning skulle jag säga. Det gör gott![]()
Oh no. Jag hör att @hepanter behöver köpa en Garmin till. Typiskt.Charlie har också ett Kupolformat glas som du har säkert märkt.
Garmin har förbättrat solarpanelen på de nyare modellerna (F8, T8 och E3) och tagit bort "hinnan" som fanns i tidigare modellerna.
Så illa är det inte haha men noterade rejäl skillnad.Oh no. Jag hör att @hepanter behöver köpa en Garmin till. Typiskt.![]()
Jag har hört på YT att det blir lite suddigare med safirglas, i alla fall med MIP.@L&W
![]()
![]()
![]()
Men Charlie har också safirglas och den är knivskarp, verkar ha o göra med att den saknar solpanel som gör att den blir krispigareJag har hört på YT att det blir lite suddigare med safirglas, i alla fall med MIP.
Det blev ju en bra kombo!Vi kör ett byte till
![]()
Så roligt! Då har den fått ny proveniens!Tactix har varit med om sin första kalvning, blev tvillingarBill och Bull
![]()
![]()