• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Har ni något band som ni rekommenderar för träning? Har ett gummi som är superbekvämt (som följde med) men tänkte att man kunde variera lite.
Jag kör Nylonband från Yooside dygnet runt 7 dagar i veckan (och tränar mycket). Grymt nöjd med bandet! Smidigt och snabbt att justera när man sväller.
Men du har väl en Tactix 8 och torde ha ett nylonband redan?

Jag kör Nylonband från Yooside dygnet runt 7 dagar i veckan (och tränar mycket). Grymt nöjd med bandet! Smidigt och snabbt att justera när man sväller.
Men du har väl en Tactix 8 och torde ha ett nylonband redan?
Instämmer i kören
Tror inte alla T8 levererades med två band utan bara vissa vad jag läst på recensioner

Har ni något band som ni rekommenderar för träning? Har ett gummi som är superbekvämt (som följde med) men tänkte att man kunde variera lite.
Jag letar också. Får någon form av hudutslag för medföljande bandet. Så jag kör läder nu. Inte så bra till träningen kanske. Men det ger inga utslag.

Läst om några band som folk gillar. Hemsuit är ett populärt.

Från nya huset
IMG_1632.jpeg

Jag fick generöst nog 3 band av förra ägaren, ena var hemsut, org gummi + ett nylon tror jag. Men tänkte kanske köra något med lite färg, ska kika på dom ni nämnde. Tack för alla svar 🌹🌹

Tillbaka
Topp