Ja man behöver ett till abonnemang till klockan. Man kan inte koppla båda enheterna till samma abbonemang.Jo, det kan man väl?
Men man måste ha ett abonnemang kopplat till varje enhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja man behöver ett till abonnemang till klockan. Man kan inte koppla båda enheterna till samma abbonemang.Jo, det kan man väl?
Men man måste ha ett abonnemang kopplat till varje enhet.
Nej, precis.Ja man behöver ett till abonnemang till klockan. Man kan inte koppla båda enheterna till samma abbonemang.
Mjukgörarna är nog inte så snälla öht, varken mot bandet eller huden.Får la gå tillbaka till nylon igen![]()
Det finns ju en serie av klockor för just löpare, Forerunner.Tjena!
Vilken Garmin skulle ni rekommendera om man håller på mycket med löpning och kommer använda den mycket med olika löppass? Vill inte ha en för stor klocka i sizen,
Ska man köpa ny eller begagnad vad tycker ni?
Vad jag förstått så kan man skicka vanliga sms med LTE men då blir nr ett nr från garmin och inte ens eget. Men för att ringa så måste den andra ha garmin messenger. Rekomenderar att kolla denna videoNej, inte om du har InReach via Iridum, som min handhållna GPS har.
Då kan jag skicka meddelanden till mobiltelefoner, eller skicka mail till vem som helst.
Men med InReach via LTE som i Fenix 8 Pro, då måste mottagaren har InReach, vilket känns ytterst begränsande för användandet tycket jag.
Ok, det kanske är så, men jag kunde inte se det på Garmins sida, där står det bara:Vad jag förstått så kan man skicka vanliga sms med LTE men då blir nr ett nr från garmin och inte ens eget. Men för att ringa så måste den andra ha garmin messenger. Rekomenderar att kolla denna video
Det var konstigt. Han provade att skicka sms i videon utan att hans fru har garmin messenger och det kom fram som det står i bilden nedanOk, det kanske är så, men jag kunde inte se det på Garmins sida, där står det bara:
"Med LTE-täckning på fēnix 8 Pro får du en dataanslutning men inte ett telefonnummer, och du kan inte ringa traditionella röstsamtal eller skicka SMS. Garmin tillhandahåller tjänster utöver dataanslutning, inklusive röstsamtal, meddelanden och LiveTrack-platsdelning"
Kan inte svara på hur bra golf funktionerna är men Fenix 7 är en riktigt bra klockaVill ha en klocka till både löpning och golf!
Har i dagsläget en Garmin Approach S42 - funkar till golf men vill gärna ha en liten mer vardaglig klocka som även är grym till löpning.
Fenix 8 känns ju grym men lite för dyr. Är den äldre Fenix 7 ett bra val? Är golffunktionerna tillräcklig bra.
Bättre än G-Shock. Schh..Fick bli plast idag! Saknar en vettig G shock
![]()
Snyggt! Vilken modell är det?Fredags-HIIT
![]()
Push it!
![]()
Jäklar! Då kan det bara gå utför!
Nere på 41 nuJäklar! Då kan det bara gå utför!![]()
Kör hårt! Sen får vi väl foka på hur stort Delta man kan lyckas med på en dagNere på 41 nu![]()