Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra pris. Dock inte första gången som C-O har fantastiska priser som ändå inte går att beställa på.Dagens tips om du mot förmodan bor i en stad där den finns i lager…
![]()
Garmin Instinct 2X Solar smartwatch med GPS, 50 mm | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Online går ej beställa![]()
Bra pris. Dock inte första gången som C-O har fantastiska priser som ändå inte går att beställa på.
Jag har tre såna. Byter klocka medan det ena torkar och vice versa.![]()
![]()
![]()
Jäkligt skönt band, men känns mindre praktiskt än gummi vid svettig aktivitet.
Två veckor?!Garmin på äventyr i form av barnkalas
Hållt upp två veckor med träning så klockan har inte haft mycket att göra på sistone.
![]()
Jävligt sköntTvå veckor?!
![]()
Jag gillar verkligen de enkla nylonbanden som man bara drar igenom (t.ex. garmin orginal utan quickfit) men de är för korta, iaf 20mm varianten (till min F7s).1. Nylon (Garmin eller Yooside)
2. Hemsut
3. Alla andra
Kan inte svara på varför, men känner igen fenomenet.![]()
Har bokat Å-stadsloppet om två veckor på lördag och la in det som träningsmål med måltiden 1:35:00. Förhoppningen är att komma in under 1:30, men snabbaste jag sprungit halvmaran på är 1:28 för flera år sen när jag va i bättre form(dock inget lopp utan ett pass som va tänkt att bli milen men som gick så bra så jag kutade på), så realistiskt men ändå utmanande är 1:35. Nåväl, min klocka ändrar ständigt upplägget på träningen. Den liksom teasar med tempo, sprint och långpass men så när dagen är kommen blir det baspass. Vad beror detta på? Har fuskat lite och dragit ut baspassen nån kilometer längre och kanske kapat 15-20 sekunder/km lite här och var då jag känt att jag orkat hålla ett högre tempo utan att bli direkt ansträngd, eller då det är jobbigare att bromsa än att bara släppa på i utförsbacke. Kan det påverka så jag inte får ”dagligt förslag” på lite roligare pass?
Ja. Du behöver en vass kniv.Jag gillar verkligen de enkla nylonbanden som man bara drar igenom (t.ex. garmin orginal utan quickfit) men de är för korta, iaf 20mm varianten (till min F7s).
Är det någon som har koll på längre nylonband?
Yooside säger att deras funkar till 22cm handled men det är en sanning med modifikation för det gäller bara när de väl sitter där - de går inte att öppna upp tillräckligt för att dra över handleden
Helst skulle jag ha magnetiskt band typ apple watch men det har jag inte hittat
edit: finns det något trix för att få loss bandstiften?