• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Geparden

Har precis köpt en Doxa av Geparden :)
Smidig och utmärkt att ha göra med, en person man kan swish i förväg med 100% tillit.

Tog sig tid att mötas även när han hade gäster på besök.
När man har köpt en ny klocka så går man in i en hysterisk ”Nu” fas så man får klämma på klockan, uppskattas att man fick komma förbi för att hämta upp klockan inom kort varsel :)

9FA1B244-8DFC-4C84-8106-E3D1D2BC67D1.jpeg

Gjort ett väldigt smidig byte med @Geparden ikväll, allt var klockrent och mycket smidigt från första kontakt. Trevligt klocksurr hanns till och med trots att denne hade middagsgäster.
Rekommenderas! 100% Goodguy!

Köpt en Longines av herrn,otroligt snabb lev.av en toppenfin klocka,mycket nöjd med denna affär,rekommenderas varmt.

Gjorde ett byte med @Geparden och det var en riktigt angenäm upplevelse, precis som förra gången. Trevlig fika och en drömklocka (!) i inbyte. 100% GG och jag gör mer än gärna affär med honom igen.

Geparden hjälpte sin vän att finna gummiarmband till sin Omega PO, och betalning kom snabbare än ögat. Rekommenderas varmt!

Köpt och sålt klockor. Dessutom fotograferat delar av hans utsökta samling. Lär mig alltid något nytt när jag hänger med @Geparden :)
Blir inte mer goodguy än såhär.

Tillbaka
Topp