• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Girard-Perregaux

JLC

Panerai
2-Faktor
Sent svar i en gammal tråd, men tar tillfället i akt att slå ett slag för GP. Nästan alltid in-house verk och mycket bra kvalitet i verken. Tyvärr verkar de inte lyckats sälja in sitt varumärke så i princip alla GP säljs långt under listpriset, ibland så lågt som 1/4 av listpriset fulletsetare i perfekt skick. Ägt flera modeller av GP och altlid varit sjukt nöjd med utseende och prestanda, dock svårare med andrahandsvärdet och att flippa dem. Richeville 2750, Seahawkar i olika former och versioner och material, Retoru en vol kronograf är några av modellerna jag haft.
 

joey

Cartier
IMG_3061.JPG
Min Laureato evo3 som jag efter många års suktande skaffade mig en förra vintern.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sent svar i en gammal tråd, men tar tillfället i akt att slå ett slag för GP. Nästan alltid in-house verk och mycket bra kvalitet i verken. Tyvärr verkar de inte lyckats sälja in sitt varumärke så i princip alla GP säljs långt under listpriset, ibland så lågt som 1/4 av listpriset fulletsetare i perfekt skick. Ägt flera modeller av GP och altlid varit sjukt nöjd med utseende och prestanda, dock svårare med andrahandsvärdet och att flippa dem. Richeville 2750, Seahawkar i olika former och versioner och material, Retoru en vol kronograf är några av modellerna jag haft.
Får Breitling att verka lättsålda. :nailbiting:
Kul klockor dock.
 
  • Like
Reactions: JLC

JLC

Panerai
2-Faktor
Finns en kul lite mer udda day/night GP med en roterande skiva som är lite okonventionell. minns inte modelnumret men den är tourneu shaped och har dag/natt 24h visning
 
Topp