Smulan
Guld
Korrekt, Superchrono för att vara exakt. Din tur!
Kom igen nu, vi vill se hela bilden oxå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korrekt, Superchrono för att vara exakt. Din tur!
Här är den, tyvärr inte min klocka... Men den är riktigt cool!Kom igen nu, vi vill se hela bilden oxå!
Longines HydroConquestMörkt pixligt och jävligt. Lume time!
![]()
Longines HydroConquest
Speedmaster?Man hinner inte svara, så jag lägger in denna utan att svarat på någon av de tidigare.
Vad är detta?
![]()
Det är skadat när man ser vilken klocka det är på 0,2 sekunder utifrån den bilden...Mörkt pixligt och jävligt. Lume time!
![]()
Det är skadat när man ser vilken klocka det är på 0,2 sekunder utifrån den bilden...
![]()
Denna då?
Det är skadat när man ser vilken klocka det är på 0,2 sekunder utifrån den bilden...
![]()
Denna då?
Omega Chronostop?Man hinner inte svara, så jag lägger in denna utan att svarat på någon av de tidigare.
Vad är detta?
![]()
89190 gvsTudor är rätt. Safir och 40 mm.![]()
Snygg!Helt rätt.
![]()
Eftersom jag aldrig kommer att vara först med rätt klocka kör jag ändå
![]()
Tack..
Vill säga Citizen men har ingen aning.
Lite av en klassiker. Populärnamnet anspelar på boettens form, antar jag...
![]()
Helt rätt!Seiko samurai
Du kommer inte undan så lätt, jag behöver refnumret ocksåKan det vara en victorinox Inox?