Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Breguet Classique?
Chronoswiss av nån modell?Inte Breguet
NajChronoswiss av nån modell?
christian kling som @Mic1 säger, men har modellen något namn? hittar bara artikeln på sjx som säger "Open version" eller heter den mosquito kanske?Inte Breguet
Modellen heter Visibility. https://watchesbysjx.com/2019/03/christian-klings-visibility-no-5-watch.htmlchristian kling som @Mic1 säger, men har modellen något namn? hittar bara artikeln på sjx som säger "Open version" eller heter den mosquito kanske?
Panerai pam384Sorry gubbar, mycket på jobbet nu.
Kör en enkel men för att det ska vara lite svårt vill jag ha exakt modell!
Nej men lik! Just det du ser på bild är väl samma dock...Panerai pam384
Är det alltså den modellen med gmt? 335 då?Nej men lik! Just det du ser på bild är väl samma dock...
Haha du är inne på rätt spår men fortfarande inte helt korrekt. Nu då?Är det alltså den modellen med gmt? 335 då?
311?Haha du är inne på rätt spår men fortfarande inte helt korrekt. Nu då?
PAM317?Haha du är inne på rätt spår men fortfarande inte helt korrekt. Nu då?
Pam 275?Haha du är inne på rätt spår men fortfarande inte helt korrekt. Nu då?
Oh yes!Pam317, @Pete11 tar den!
Diesel?Oh yes!
I detta sällskap är det inte helt enkelt att presentera en värdig utmaning, men jag testar
Vad är detta?
Oh yes!
I detta sällskap är det inte helt enkelt att presentera en värdig utmaning, men jag testar
Vad är detta?
NejDiesel?
Nej, men ingen dum gissning.Fortis Flieger Chrono Alarm.
Bilden är rätt, men jag har ett annat namn för den där klockan. Kan du plocka det tro?Väldigt lik annars.
Bilden är rätt, men jag har ett annat namn för den där klockan. Kan du plocka det tro?
Tydligen har kärt barn många namn.Nu då?
F-43 Limited Edition Chronograph Alarm GMT Chronometer COSC Dual Power Reserve