• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Glömt klockan, hur långt har ni gått?

Tidur

Omega
Glömmer aldrig klockan, större problem med att fel klocka åker på, tex finklockan när man ska göra något som skulle passa bättre för beatern.
När man sedan står där och meckar så tas den inte av för man ska ju bara... SÅ har man fått en repa och man förbannar sig skälv för att man inte tog av klockan.:(
 
Glömmer aldrig klockan, större problem med att fel klocka åker på, tex finklockan när man ska göra något som skulle passa bättre för beatern.
När man sedan står där och meckar så tas den inte av för man ska ju bara... SÅ har man fått en repa och man förbannar sig skälv för att man inte tog av klockan.:(
Känner igen mig sååå väl
 
Någon annan som är familj och vänners go to guy när de gäller klockor och förväntar sig att man ska ge ett svar utan att dem presenterat budget? :bored:
 
Glömmer aldrig klockan, större problem med att fel klocka åker på, tex finklockan när man ska göra något som skulle passa bättre för beatern.
När man sedan står där och meckar så tas den inte av för man ska ju bara... SÅ har man fått en repa och man förbannar sig skälv för att man inte tog av klockan.:(
Det har man gjort allt för ofta ... Så står man där och tänker, jag borde tar av klockan men det går nog bra . Gjorde det senast ikväll när jag skulle bara plasta lite, men det gick ju bra denna gången med.
 

supersu

Omega
Hur kan man sova med klocka på, skulle bli helt tokig! ;)

Men det händer att man glömmer att sätta på klockan ibland, man känner sig helt "lost" utan den :(
I also sleep with mine one. A few times I have woken up from a bout of restless sleeping with scratches on my face, the origin of which I can only assume came from me hitting my face with my watch in my sleep.

Oh well, I like the feeling of my watches too much to take them off. Can't lose it if you never take it off.
 

Puryeah

Panerai
Skulle på grillfest för ett par år sen en dryg halvtimma med bil hemifrån, lyckades glömma klocka på något sätt. Så jag svängde in och köpte en ny. Har använts flitigt sen dess dock!

upload_2019-3-19_18-49-55.jpeg
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Oavsett så vänder jag, bokar om flyg om jag missar(kanske inte riktigt men nästan!) xD
 
Topp