• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Glantzens GG-tråd

Byte på distans med mellanskillnad från mitt håll. Mycket bra och snabb kommunikation.
110% Goodguy i min bok.
Gör gärna fler affärer.
Mvh Opc

Sicken affär med @Glantzen , ett 3 stegsbytes sälj, med många dinkor inblandade, går ENDAST göra med pålitliga medlemmar som Glantzen, 100 % smärfritt och trevligt, Highly recommended herre 👍

Gjort ännu ett byte med denna herre. Genomtrevligt som vanligt, lär inte vara sista gången vi gör affärer :) Så GG som man kan bli!

Det blev bytesaffär på distans med @Glantzen.
Supersnabb och smidig affär, sen så är han trevlig också 😁 har bara positivt att säga om herren 100% GG 👍

Gjort ett byte på distans med @Glantzen . Otroligt trevlig dialog genom hela affären och klockan jag fick i inbyte var snabbt postad, mycket bra paketerad och helt enligt beskrivning ☺️
100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen om möjligheten ges 😃

Genomförde en bytesaffär på distans med @Glantzen Trevlig kommunikation före, under och efter bytet. Dessutom levererades klockan snabbt och i perfekt skick! Rekommenderas varmt 😀👍

Köpt en klocka i det högre segmentet f2f av bäste @Glantzen. Mycket trevligt snack nördar emellan, och jävlar vilken klocka!!
🤩🤩🤩 Det blir garanterat mera affärer med denne eminente herre. Betyg 1000 🌹

Tillbaka
Topp