Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, jag har den kvar. En instegsmodell som heter Hand Date. Tycker det är en trevlig klocka och med ett inköpt viklås Glashütte sitter den perfekt på handleden.
Stämmer, hade en GO PanoMaticLunar under sommaren. Grym klocka, lagom storlek, rolig urtavla och en baksida som som spelar i en liga för sig. Kan verkligen rekommendera modellen, svårt att få med dess fulla potential på bild. Andrahandsvärdet på en sådan klocka är ganska dåligt, skulle uppskatta att prisdroppet är drygt 40-50% av listpriset efter 1-2år.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fråga angående urverket: Har den quick-set på datumet, hackingfunktion och möjlighet till manuellt uppdrag?Jag köpte den av en person på TTT för tre år sedan.
/Anders
Den ska bli min den 22/11.![]()
Denna är så djävla fin:
![]()
Den har man kollat på, snygg månfas.panomaticlunar XL är en favorit som jag försökte lägga väntarna på ett tag, lyckades inte hitta ett bra prisat ex av nya modellen inom EU så det sket sig.
![]()
Den ser så stor ut på bild, kändes den stor på handleden?Stämmer, hade en GO PanoMaticLunar under sommaren. Grym klocka, lagom storlek, rolig urtavla och en baksida som som spelar i en liga för sig. Kan verkligen rekommendera modellen, svårt att få med dess fulla potential på bild. Andrahandsvärdet på en sådan klocka är ganska dåligt, skulle uppskatta att prisdroppet är drygt 40-50% av listpriset efter 1-2år.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stor "vill ha" faktor.GO är premium. Äger en Sport Evo GMT som är mycket trevlig.
![]()
Kollade mycket på den som rokie klockfantast. Tycker fortfarande den är snygg.stor "vill ha" faktor.![]()