• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Glashütte Original

40mm, ligger på blocket nu ifall någon skulle vilja ha den av mig, men jag hoppas i ärlighetens namn att det tar väldigt lång tid att bli av med den då jag fullkomligt älskar den. Jag är ingen flipper vill jag poängtera och jag är och har alltid varit ett stort GO-fan.
(Det var frugans villkor, vi är unga och har inga pengar ännu!)
Köpte min hos Franks i somras. Verkligen en ”under-radarn-klocka” som troligen aldrig lämnar samlingen! Grym kvalitet!!

Mest original kalvbandet, men har också ett grått originaltextil som används på sommaren. Ska hämta ett grått croko på Franks nu på måndag, så får vi se hur det blir…

Sommarskruden till vänster och nya nubuck-bandet till höger…:)

Bilagor

• IMG_6002.jpeg
    IMG_6002.jpeg
    401.7 KB · Visningar: 15
  • IMG_6509.jpeg
    IMG_6509.jpeg
    696.8 KB · Visningar: 13
Senast ändrad:
Startar en ny tråd här där de som vill kan dela intryck och erfarenheter som gäller klockor, serviceärenden, besök eller annat som har med den lilla byn utanför Dresden att göra. A. Lange, GO, Nomos etc.
Har själv sedan länge varit ett stort fan av deras kvalitet och funderar på ett besök i den lilla byn framöver.
Tacksam för åsikter, funderingar, rekommendationer osv…

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp