• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Global shipping program via Ebay.

Allt som ska exporteras verkar gå via deras center i Kentucky. För mig tog det typ fem dagar för paketet att komma fram dit men när de väl hade granskat paketet och skickat det vidare reste det med DHL Express och var framme efter två dagar om jag inte minns fel. Det var dock international priority shipping, det är möjligt att andra fraktsätt tar längre tid och/eller skickas på annat sätt.
Ja, det studsade runt i ungefär 5 dar tills det kom till Erlanger i Kentucky. Sen skickades det alltså vidare i Fredags till Europa. Sen vet jag inte om det då var med DHL Express eller vad. Men men leveransdatum dom har angett är mellan 9:e och 25:e April så dom har ju helt klart ett tag på sig att fixa det. :)

Kom att tänka på skämtet:
hverk.png

Nu verkar den faktiskt vara på G. Vilken speditör har jag dock ingen aning om. Eller hur det kommer att aviseras. Misstänker att det kommer på mailen...
GW6900.png

Nu verkar den faktiskt vara på G. Vilken speditör har jag dock ingen aning om. Eller hur det kommer att aviseras. Misstänker att det kommer på mailen...
GW6900.png
Jag brukar få det via DHL. Kommer ofta ett SMS eller ett mail med info. Men de kanske använder sig av olika speditörer i olika delar av landet.

Nu har det inte hänt nånting sen i Måndags... börjar förstå vad alla menar med att trackingen med GSP lyser med sin frånvaro... :banghead:

Och där kom den med DHL! Det tog alltså totalt 12 dar. :)
(Hoppas inte klockan blivit stulen på vägen bara som man hört om)
DHL.png

Tillbaka
Topp