• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GMT, oyster eller Jubilee?

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Måste säga jubilee. Även om jag var helt säker på att jag gillade oyster bättre. Tills jag provade :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Jag gläds med er som har jubilee kvar att upptäcka! Kan vara den skönaste länk som tillverkats. :)
 

firman

Cartier
Helt klart vikt jubilee :)

n7RUsZ0.jpg

fm3JJ9Q.jpg

oauk9MX.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker båda kombinationerna funkar förutsatt att ändlänkarna passar vilket de inte gör på deb undra bilden.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Jag tycker Oyster hör hemma på sportrollarna :) Enda undantaget är Rootbeer, som kan vara grym med Jubilee
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Svårt val.
Jag tycker att den svarta gör sig bättre på jubilee medans din pepsi funkar bäst på oyster.
Men jubilee är överlägset bekvämast iaf.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Gammal skön tråd som jag borde svarat i tidigare, kan jag tycka...

Gammal GMT "ska" vara på Jubilee i min värld! Klart snyggast & särskiljer den mer från Subben. IMHO...
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Det är bara att kolla vad Magnum PI har. Just det, jeansshorts, hawaiiskjorta, Ferrari och gmt på oyster.
 
Topp