Jag tycker båda kombinationerna funkar förutsatt att ändlänkarna passar vilket de inte gör på deb undra bilden.
Det är korrekta ändlänkar på den undre bilden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker båda kombinationerna funkar förutsatt att ändlänkarna passar vilket de inte gör på deb undra bilden.
Men de sticker ju ut utanför boetten!?Det är korrekta ändlänkar på den undre bilden..
Men de sticker ju ut utanför boetten!?
Nej, men på första bilden är bandhornen längre ut än ändlänkarna och på den undre är det tvärt om.Du kan inte din vintagerolex du![]()
Nej, men på första bilden är bandhornen längre ut än ändlänkarna och på den undre är det tvärt om.![]()
Jag har ett s.k. oval jubilee på min GMT. Länken är nog tidigare än klockan, typ samtida med folded jubilee. Nån som vet mer om dessa? Det är alltså solida ovala länkar. Inte platt på insidan som på övriga jubilee.
Exakt ett sånt jag har men annan clasp. Det där borde nån hugga, känns prisvärt!Ett sånt här som jag säljer här, Jävligt billigt om ni frågar mig
https://klocksnack.se/threads/joskes-mexico-jubilee-länk-bonus-ny-pepsi-insert.17344/
Det är en kul jubilee länk som hamnar någonstans i mitten av den vikta jubilee och den vanliga!
Exakt ett sånt jag har men annan clasp. Det där borde nån hugga, känns prisvärt!
Gillar jubilee som tusan, tycker framförallt det är riktigt snyggt när man bara ser kronan och spännet är integrerat.
Finns det såna Jubilee-'clasps'?
Eller jag kanske bara är trött och inte förstår att du syftar på President?
Nya jubileé ser ut så.
Mångsidig är den perfekta beskrivningen av en Rolex GMT.Tycker båda funkar, och det gör ju den ju så mångsidig! Ultimat helt enkelt!